Cabbe mutta kumpi OG900 VAI NG900
Cabbe mutta kumpi OG900 VAI NG900
Eli otsikon mukaan, ajokokemuksia kumpi on parempi? myös jos haluaa jotain lisätä.
9-3.1972
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Cabbe mutta kumpi OG900 VAI NG900
OG -kansa varmaan hirttäisi mut tästä, mutta itse valitsisin vm. 1997-1998 NG900:n. Onhan noi OG900:t tosi siistejä (kuten esim. Mustin OG900, joka on tosi siisti ), mutta NG900:ssa voi olla ACC (jota OG900:ssa ei ole) + muita herkkuja.se93tbo kirjoitti:Eli otsikon mukaan, ajokokemuksia kumpi on parempi? myös jos haluaa jotain lisätä.
Fiiliksen puolesta OG900 voisi olla parempi valinta
Jos on tuomassa cabbia Saksasta, niin NG900 voisi olla jopa halvempi vaihtoehto kuin OG900, koska tarjontaa on enemmän.
P.S. Myös uusi 9-3 Sport Cab on tosi siisti. Näin eilen täällä Sveitsissä mustan Aero Cabin, joka oli kyllä todella hieno Auton hinta on täällä joku 40000 euroa, kun Suomessa se on, kiitos autoveron, jossain lähempänä 70000 euroa
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Molemmat nättejä ja jos rahaa olis niin molemmat mutta jos pakko valita ng900 (olettaen että molemmat ulkoisesti vakioita). Linjojen pyöreys viehättää
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Itse olin kuukausia (vuosia) saman kysymyksen edessä ja päädyin ng lähinnä sen "nykyaikaisuuden" johdosta.
Og:n perustahan on kaukaa 70 luvulta ( 99-900 ) ja se ratkaisi päätöksen ng:hen.
(Og ihmiset !! herneet pois nenästä )
Jos olisin ostanut auton pelkästään huvikäyttöön olisi päätös voinut olla toinen, mutta nyt kokeillaan voiko cab:i olla "kakkosautona" ymp.vuoden.
Myös ng:n nykyaikainen varustus , mittaristo , interg.audiojärjestelmä, ACC , ajotietok. ym.... seikat vaikuttivat päätökseen.
Tässä huono kuva niistä seikoista joka vaikutti asiaan
Hienoja on molemmat
Og:n perustahan on kaukaa 70 luvulta ( 99-900 ) ja se ratkaisi päätöksen ng:hen.
(Og ihmiset !! herneet pois nenästä )
Jos olisin ostanut auton pelkästään huvikäyttöön olisi päätös voinut olla toinen, mutta nyt kokeillaan voiko cab:i olla "kakkosautona" ymp.vuoden.
Myös ng:n nykyaikainen varustus , mittaristo , interg.audiojärjestelmä, ACC , ajotietok. ym.... seikat vaikuttivat päätökseen.
Tässä huono kuva niistä seikoista joka vaikutti asiaan
Hienoja on molemmat
Viimeksi muokannut valtteri, Ke Heinä 19, 2006 17:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"