2.0t padan kesto
2.0t padan kesto
Kenen valmistama tämä kyseinen kone on ja onko lähellekkään yhtä kestävä oikein pidettynä kuin tonnarin 2.0 turbo kone?
Kestääkö tuo kone esim. Maptunin Steg 5 virisettiä?
Ja kyseessä siis -98 vuosimalli.
Vai onnistuuko koneenvaihto "helposti" 2.0t koneesta 2.3T koneeksi.
Kestääkö tuo kone esim. Maptunin Steg 5 virisettiä?
Ja kyseessä siis -98 vuosimalli.
Vai onnistuuko koneenvaihto "helposti" 2.0t koneesta 2.3T koneeksi.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Ei ole kovinkaan kestävä vakiomännillä ja tasapainoketju paikoillaan. Jos meinaat kovempaa virisarjaa kuin steg1 niin kannattaa vaihtaa vahvemmat männät ja heipata tasapainoketju järven pohjaan 
2.3 ja 2.0 -koneiden ero on ainoastaan eri kampiakseli ja eripituiset kiertokanget, eikä ole suurtakaan merkitystä kummanko noista puolimoottoreista valitsee
Konstruktio perustuu etäisesti Triumphin koneeseen

2.3 ja 2.0 -koneiden ero on ainoastaan eri kampiakseli ja eripituiset kiertokanget, eikä ole suurtakaan merkitystä kummanko noista puolimoottoreista valitsee

Konstruktio perustuu etäisesti Triumphin koneeseen

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
eikun Massikkaan...



Joitain vuosia sitten työkavereinani oli nelipyöräisiä Triumpheja harrastavat veljekset


Niin Vulviako me haukutaan traktoreiksi...

V-P
#2160
toistaiseksi ei Saabia
toistaiseksi ei Saabia

upi kirjoitti:Konstruktio perustuu etäisesti Triumphin koneeseen ?????
Varmaankin nykyisen konstruktion vertaaminen Triumphin koneeseen on
sama, kuin verrattaisiin T-Fordin koneeseen, sillä siinäkin on 4-sylinteriä!



Vielä kun olisi Lucacsen sähköt niin voisi väittää aidoksi brittiautoksi

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
No onkos näitä mäntiä, kiertokankia, yms. sitten levinnyt kaikilla kellä on taagimpi viri satsi kiinni??? Eikös mäntien pitänyt olla Mahlen tekeleitä.
Ja on muuten aivan perseestä, että osia saa "leimata" muun firman tekeleeksi kuin missä on tehty. Tosi paska onkin Saab juu, jos siitä hajoo Garretin ahdin tai vaikka Sachsin iskarit.
Eipä taida olla kun kori ja ehkä sisusta omaa tuotantoa?
Ja on muuten aivan perseestä, että osia saa "leimata" muun firman tekeleeksi kuin missä on tehty. Tosi paska onkin Saab juu, jos siitä hajoo Garretin ahdin tai vaikka Sachsin iskarit.
Eipä taida olla kun kori ja ehkä sisusta omaa tuotantoa?
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
9-5 2,0t aut. -00 Business
Mahlet ovat, mutta aika kevyttekoiset kyllä jollekin kovemmalle virisarjalle. Saattavat kestääkin esim. jonkin Steg3:n tehot järkevästi ajettuna mutta itse en ainakaan virittäisi B2x5:ttä vakiohiluilla steg1:stä enempää, sillä on siinä riskinsä että jossain vaiheessa kuuluu POKS 
Ja itse asiassa 2.0t kulkee ja vääntää ihan kivasti steg1:llä kunhan peruspaineita on nostettu, itse an ainakaan havainnut kummempaa viritystarvetta.

Ja itse asiassa 2.0t kulkee ja vääntää ihan kivasti steg1:llä kunhan peruspaineita on nostettu, itse an ainakaan havainnut kummempaa viritystarvetta.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Juu ei. Henry F rakensi Rouge Riverin tehdaskombinaatin siten, että raaka-aineet rautamalmia myöten tulivat tehtaalle yhdestä kulmasta ja T- fordit ajettiin ulos toisesta. Henkka oli kuulemma kuitenkin niin hyvä kaveri yrittäjäveli Mr. Firestonen kanssa, että osti renkaat alihankintana eikä pistänyt pystyyn omaa kumipajaa!Kurko kirjoitti:Eikä taida sellaista autonvalmistajaa löytyä maailman historiasta, joka olisi itse tehnyt kaikki osat.
Mutta F- juttujahan ei voi kertoa AUTO- foorumilla

terv. V-P
#2160
toistaiseksi ei Saabia
toistaiseksi ei Saabia
