Money For Nothing kirjoitti:Ulkonäöllisesti og-cabbe voi olla hienompikin kun ng900... eli periaattees se ois se og... mutta järki kyllä ajois tohon ng900:n
Samoilla linjoilla ollaan, OG-Cabit on kyllä tyylikkäitä mutta hyvistä tarjonta on melko niukkaa. Joten jos toi laikka-avo rupee kyllästyttään niin kyllä NG on kiikarissa.
Eli käyttö ratkaisee paljon, onko pelkkä fiilistelypeli vai onko tarkoitus käyttää käyttöpelinä koko lumettoman ajan.
OG:hin taitaa cabbe-osat olla jo melko kortilla tai ainakin arvokkaita, ng:stä en osaa sanoo.
og:hen se varmaa kallistus va en kyl valittas vaikka ees ng pihassa seisos. en oo välttämättä kauheesti kaikkien herkkujen perään (ehkä just rahan takia ) mutta ei ne nii täheellisiä sinänsä. ja saa tuosta miunki satkusta avoautofiiliksen ku pistää puhaltamaan täpöllä ilmaa naamalle
Nyt tulee turpaan mutta asiahan on niin että sen jälkeen kun 9000 keksittiin niin ainoat Saabit millä haluan ajaa on se ja 9-5. Ei noihin pienempiin mahdu vaikka katonkin ottaisi pois. Seinät kaatuu päälle..
Minä ostan sen SL500:n.. sitten joskus jos ei sitä ennen tule 9-5 cabia.
Saappi Kuski kirjoitti:Nyt tulee turpaan mutta asiahan on niin että sen jälkeen kun 9000 keksittiin niin ainoat Saabit millä haluan ajaa on se ja 9-5. Ei noihin pienempiin mahdu vaikka katonkin ottaisi pois. Seinät kaatuu päälle..
Minä ostan sen SL500:n.. sitten joskus jos ei sitä ennen tule 9-5 cabia.
Tässä ilmastossa avoauto tulisi ehdottomasti kakkosautoksi, jolloin se voi yhtähyvin olla og900:nen. Totta kai vanhemmat erikoisosat voivat olla hiukan hakusessa, mutta tekniikaltaan se on saabiumia jolle itse uskaltaa tehdä edes jotain ja lopuille löytyy luotettavaa huoltopalvelua tod. näk. hyvinkin läheltä.
Avoautosta on katto pois ja tämä tärkeä tukirakenne on korvattu muilla, joka lisää painoa. Urheiluautoa avosta ei saa tekemälläkään, otetaan cabriolet siis puhtaasti fiilistelyyn. Kyllä sillä manuaali-ilmastoinnillakin tekee paljon ja ACC:n tapaan siinä ei ole rikkimeneviä osia aivan niin paljoa. Joku 900 T16A Cabriolet voisi olla mukiinmenevä valinta..mutta halvalla ei kyllä löydy kuin jostain kaukomailta, kunto todennäköisesti surkea.
Itse en ainakaan tee mitään turhilla sähköleluilla, keskuslukitus ja ohjaustehostin on ainoat oikeasti tarpeelliset varusteet. Ja mihin kummaan muuten avoautossa ilmastointia tarvitaan...
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
kristian kirjoitti:Itse en ainakaan tee mitään turhilla sähköleluilla, keskuslukitus ja ohjaustehostin on ainoat oikeasti tarpeelliset varusteet. Ja mihin kummaan muuten avoautossa ilmastointia tarvitaan...
Keskuslukitus, sähköikkunat, tomaatti-ilmastointi, keskuslukitus, sähkönen katto, sähköllä säätyvät peilit jnejne. Eihän ilman noita tule toimeen
kristian kirjoitti:Itse en ainakaan tee mitään turhilla sähköleluilla, keskuslukitus ja ohjaustehostin on ainoat oikeasti tarpeelliset varusteet. Ja mihin kummaan muuten avoautossa ilmastointia tarvitaan...
Keskuslukitus, sähköikkunat, tomaatti-ilmastointi, keskuslukitus, sähkönen katto, sähköllä säätyvät peilit jnejne. Eihän ilman noita tule toimeen
Kai olen "pussihousu-mobilisti", mut en harkitsisikaan kuin og900 cabriota. Ja mielipiteeni on puhtaasti omiin mieltymyksiin pohjautuva, ei fakta, ei kokemus eikä edes kuulopuhe.