No kävinpä tänään hakemassa manuaalilaatikkoon öljyt oikeen merkkiliikkestä nämä synteettiset, josta haulla olen lukenut... no nyt ois aikomus jokupäivä vaihtaa ne vanhat töhnät pois....
Joten eikö siihen poistotulppaan tule mitään tiivistettä väliin, ei ainakaan länsiauton tietokone näyttänyt kun kysyin .
Ja tuo kaara on tuo alla oleva ja siellä poistotulppa näyttäisi olla kun parivuotta olen katellu pohjaa
Viimeksi muokannut patu, Pe Kesä 30, 2006 00:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
..kartiotiivisteisiä ovat monasti nuot askien roput. Veikkaisin, että niin tässäkin tapauksessa, joku vm. -94 --> tonnarin omistava / muuten tietävä vahvistakoon.
Siinä näyttäis hiukan olla paikat kosteena ympäristössä, mut ei pahasti
Eikö se niin ole ettei se ois ees saab jos ei yhtään vuotaisi öljyä...
jostain olen lukenut
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Kerranki länsiauton pojat oli oikees
kehuin niille et oon monta euroo säästäny kun on näitä nettisivuja lueskellu ei ole tarvinnut täällä juosta heti oli sen pakko kuittaa
patu kirjoitti:Kerranki länsiauton pojat oli oikees
kehuin niille et oon monta euroo säästäny kun on näitä nettisivuja lueskellu ei ole tarvinnut täällä juosta heti oli sen pakko kuittaa
JEP, ei kannata vaivautua länsiauoton tiskille asti, ku voi täältäkin löytää
oikeet tiedot
Itsekin olen säästänyt aika monta euroo ja muutaman sentin päälle täällä
forumumia lueskellessa
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
Hei mä vaivauduin oikeen vantaalle asti, vaikka ois ollu 8km pääs kotoo paikallinen saab edustus en oikeen tykkää siellä asioida ku eivät tienneet mistä löytää liittimen että ois saaneet nollattuu airbagin valon pois ja muutenki ne ei tiedä siel mistään mitään (tääl paikallises liikkees)
patu kirjoitti:Hei mä vaivauduin oikeen vantaalle asti, vaikka ois ollu 8km pääs kotoo paikallinen saab edustus
No, hitto... Paikkakunnasta näkyykin; Lohjalta asti Vantaalle... Plääh!
Onko muuten kokemuksia tuosta Lohjan PP-autosta?
Ei muuten, mutta itselläkin lyhkäsempi matka olis sinne ku Espooseen tai Vantaalle...
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
Sanotaan näin että tunnin ne ettis tuota liitintä konepelti pystyssä, ja ilmoittivat ettei näin vanhassa autossa ole... noo sit menin konalaan pikahuoltoon se ei ollu ku 1min homma kun teki ja tämä kaveri ei edes viittinyt hintaa ottaa kun nauroi, miten voi olla noin tyhmii merkkiliikkeessä etteivät tiedä että se on hantin penkin alla... ja muutenki ei minusta ainakaan asiakaspalvelu oikeen ole hyvä.. aina vetoavat että saabin edustus on ollut heillä niin vähän aikaa... en ole henk.koht käyttänyt huollossa siellä ollenkaan... olis pysynyt tuo vanha kunnon scan-auto lohjalla kuin silloin joskus kun pikkupoikana olin isän mukana saabia kattomassa
Toi oli kyllä ihan asiallinen paikka tuo vantaan variston länsiauto ekaa kertaa siellä asioin
Niin tai jos et omista pököttii tai dae...chevyy niin kyllä suosittelen pp-autoa ja kyl sieltä kuralätkät sain hyvin ku kävin näyttää että tuollaiset..