eli suosituksia alle 100e matkapuhelimista,kestosta,käytöstä ja kokemuksia...
nykyinen alle 100e eeriksoni temppuilee=lataa ei lataa ,lataa,ei lataa...
ostin tuon koska pidin aikanaan 688 parhaana puhelimena mitä se vieläkin on mutta tää uudemman sukupolven härveli ei kestä vuotta käytössä.
nyt on markkinoilla samsunggia ja lg ja mitä muuta,mutta saako rahoilleen vastinetta ,vai pitääkö tyytyä nokialaiseen.....
edulliset kännykät:
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
edulliset kännykät:
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
No jos ei todella muuta tarvi kun puhella ja viestejä lähettää niin Motorolan halvimmista malleista on yllättävän hyviä kokemuksia kaveripiirissä. Siis siitä mitä on tarjouksessa näkynyt jopa 20 eurolla ja myyty jossain R-kioskillakin varmaan. Yksi osti ensin ns. kännipuhelimeksi mutta ei se niin huono sitten ollutkaan.
Itse vaihdoin ensimmäisen kerran Nokian puhelimesta kun reilu vuosi sitten ostin LG:n simpukkamallin, oliko se nyt 110-120 euroa, en muista tarkkaan. VGA-kamera mutta ei juuri muuta erikoista. Enkä enään helpolla Nokian (halvemman luokan) puhelimiin erehdy, tässä ei ollut ainuttakaan ohjelmistosta johtuvaa häikkää jne. pikkufiboja mitä ainakin minun kohdalle Nokian puhelimissa aina osui. Myös Samsungin halvemmista malleista kuullut hyviä tuttavilta.
Itse vaihdoin ensimmäisen kerran Nokian puhelimesta kun reilu vuosi sitten ostin LG:n simpukkamallin, oliko se nyt 110-120 euroa, en muista tarkkaan. VGA-kamera mutta ei juuri muuta erikoista. Enkä enään helpolla Nokian (halvemman luokan) puhelimiin erehdy, tässä ei ollut ainuttakaan ohjelmistosta johtuvaa häikkää jne. pikkufiboja mitä ainakin minun kohdalle Nokian puhelimissa aina osui. Myös Samsungin halvemmista malleista kuullut hyviä tuttavilta.
Se halvin roiskevesisuojattu Nokian puhelin on kuulemma hyvä, meinaan sellaisen hankkia itsekin. Ainoa miinus on kuulemma se ettei ole erikseen punaista ja vihreää näppäintä.
Itse käytän kännykkää tosi vähän ja ainoastaan puhumiseen ja tekstareihin eli 3510i:llä on pärjännyt hyvin, tosin akku on aika sökö.
Itse käytän kännykkää tosi vähän ja ainoastaan puhumiseen ja tekstareihin eli 3510i:llä on pärjännyt hyvin, tosin akku on aika sökö.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Viggen"
-
- "Hirsch"
Hyvin on Nokia 1100 toiminut tähän asti, vieläkin yhdellä latauksella liki 14 päivää kerrallaan.
Eikä vieläkään ohjelmistovikoja tms. paskaa.
Eikä vieläkään ohjelmistovikoja tms. paskaa.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-
- "Hölösuu"