perusteena liian rikas seos joka voi tulvia yli kaasuttajan suoraan pakoputkelle.onko tuo totta?arvot olivat korkeat.ajeltiin silti kotiin,vaikka ei olisi saanut
96 -80 vuosikatsastus
96 -80 vuosikatsastus
käytiin koittaan leimaa mutta tuli AJOKIELTO
perusteena liian rikas seos joka voi tulvia yli kaasuttajan suoraan pakoputkelle.onko tuo totta?arvot olivat korkeat.ajeltiin silti kotiin,vaikka ei olisi saanut
perusteena liian rikas seos joka voi tulvia yli kaasuttajan suoraan pakoputkelle.onko tuo totta?arvot olivat korkeat.ajeltiin silti kotiin,vaikka ei olisi saanut
Itsellä on yleensä ollut ongelmana, ettei saa tarpeeksi bensaa. Kunnollinen bensapumppu kyllä kastelee vaikka koko moottorin, jos ei kohokammion venttiili katkaise tuloa.
Se bensa joka menee pääsuuttimien kautta kaasuttimen kurkulle ei mitään palonvaaraa aiheuta, vaikka pakokaasujen palamattomien arvot ovat korkeat.
Se bensa joka menee pääsuuttimien kautta kaasuttimen kurkulle ei mitään palonvaaraa aiheuta, vaikka pakokaasujen palamattomien arvot ovat korkeat.
Usein tulee kokonaisedullisemmaksi mittauttaa päästöt jollain korjaamolla / pajalla katsastusta varten. Jos on pielessä niin ne saa samalla istumalla ja samalla hinnalla ruuvattua kuntoon (ellei pielessäolon syynä sitten ole venttiilivaurio tai muu selkeä vika, mutta siinäkin tapauksessa on ehkä parempi saada asiasta tieto muualla kuin katsastuskonttorilla).
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Juha96 kirjoitti:Usein tulee kokonaisedullisemmaksi mittauttaa päästöt jollain korjaamolla / pajalla katsastusta varten. Jos on pielessä niin ne saa samalla istumalla ja samalla hinnalla ruuvattua kuntoon (ellei pielessäolon syynä sitten ole venttiilivaurio tai muu selkeä vika, mutta siinäkin tapauksessa on ehkä parempi saada asiasta tieto muualla kuin katsastuskonttorilla).
tuo säätäminen onnistuu ainakin paikallisella katsastusasemallakin
Saab 9-3 TTID Vector 2008