Finnairin MD80-laivasto jäi eläkkeelle.
Kiitos linkistä. Finnairin (minulle) ainoan oikean koneen perillisen viimeinen lento
Onneksi on FS, sillä voi vetää EFHK-EFRO-väliä ysillä vaikka maaliman tappiin asti.

Onneksi on FS, sillä voi vetää EFHK-EFRO-väliä ysillä vaikka maaliman tappiin asti.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Finnairin MD80-laivasto jäi eläkkeelle.
Joo kiitos linkistä, myös täältä.....Komeita kuvia...
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Täällä myös asiasta lisää
http://www.fsnordic.net/discussion/inde ... 880.0.html
http://www.fsnordic.net/discussion/inde ... 880.0.html
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Liköörikööri juhli ja persaukinen rahvas katso suu auki.
Tippaakaan liikuta kummosia kuljettimia käyttävät ja mihin vaihtavat.
Tulis se uusi yhtiö pian reiteille, se joiden koneissa saa polttaa.
Mäkin vaihdoin toissapäivänä uuden kolvin käyttöön. Pitäiskös vanha heittää Klaukkalan taivaalle kurvailemaan.
Tää on mun mielipide, älkääs pahastuko.
Fironin kuvat olivat hyviä.
Tippaakaan liikuta kummosia kuljettimia käyttävät ja mihin vaihtavat.
Tulis se uusi yhtiö pian reiteille, se joiden koneissa saa polttaa.
Mäkin vaihdoin toissapäivänä uuden kolvin käyttöön. Pitäiskös vanha heittää Klaukkalan taivaalle kurvailemaan.
Tää on mun mielipide, älkääs pahastuko.
Fironin kuvat olivat hyviä.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Joo täytyypä sanoa että samanlaisia suhisijoita ne on kaikki, matka on pitkä ja ruoka yleensä huonoa. Mutta kyllä kun eka kertaa nousi 747:n kyydissä taivaalle niin oli kyllä jotenkin sellainen olo että nyt on iso lintu allaFirges9000 kirjoitti: Tippaakaan liikuta kummosia kuljettimia käyttävät ja mihin vaihtavat.
Fironin kuvat olivat hyviä.

9000CS 2,3
Isä tuli muutama vuosi sitten työmatkalta ja lento oli sen jonkun uuden koneen ensilento Roihin. Kapteeni jakoi koneen "porstuassa" pinssejä ja isä otti yhden, pysähtyi ja kysyi saisiko toisen, kun hänellä on kaksi poikaa. Kapteeni nauroi ja antoi toisen lisää. Me oltiin silloin veljen kanssa jo täysi-ikäisiä
Roissa ei nuo lentokoneet hätkäyttäneet, kun niitä näki päivittäin. Tosin eräs talvinen illalla tehty kävelyreissu sai suun hymyyn, kun kävelin valaisematonta latua ja Hornet kaarsi yli jälkipoltin päällä. Sikasiistin näköinen, kun kaupungin valot valaisi koneen pohjaa ja pikimustaa tähtitaivasta vasten sai katsoa.

Roissa ei nuo lentokoneet hätkäyttäneet, kun niitä näki päivittäin. Tosin eräs talvinen illalla tehty kävelyreissu sai suun hymyyn, kun kävelin valaisematonta latua ja Hornet kaarsi yli jälkipoltin päällä. Sikasiistin näköinen, kun kaupungin valot valaisi koneen pohjaa ja pikimustaa tähtitaivasta vasten sai katsoa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Toinen syy, miksi noi koneiden vaihdot eivät kiinnosta.
Pari kaveriani jäi kipparina eläkkeelle Finnairilta, tulivat perille aamuyöstä, vaihtoivat siiviilit päälle ja kotiin.
Ainut ero arkeen oli , että seuraava palkkakuitti tuli eläkesäätiöltä.
Aika paskasti hoidettu, missä kiitos hyvin hoidetusta työstä?.
Ehkä tajuutte antipatiani. Ruiskuttakoot vaikka kerosiinillä noi vanhat paskansa.
Pari kaveriani jäi kipparina eläkkeelle Finnairilta, tulivat perille aamuyöstä, vaihtoivat siiviilit päälle ja kotiin.
Ainut ero arkeen oli , että seuraava palkkakuitti tuli eläkesäätiöltä.
Aika paskasti hoidettu, missä kiitos hyvin hoidetusta työstä?.
Ehkä tajuutte antipatiani. Ruiskuttakoot vaikka kerosiinillä noi vanhat paskansa.

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3