900 vm. 90 -900 vm. 86 vetoakselit sopivuus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
juhasy
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 09:54
Paikkakunta: Ylivieska

900 vm. 90 -900 vm. 86 vetoakselit sopivuus

Viesti Kirjoittaja juhasy »

Miten on, käykö 900 vm 86:sen vetoakselit 900:seen vm 90 jos vaihtaa sisemmän maljan ja akselin ja jättää uudemman ulommaisen nivelen ja navan. Niin jäisi nuot tärinät pois koska tuossa vanhemassa on terveet akselit ja maljat.
tUrpoEinari
"Viggen"
Viestit: 626
Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
Paikkakunta: Ulvila

Re: 900 vm. 90 -900 vm. 86 vetoakselit sopivuus

Viesti Kirjoittaja tUrpoEinari »

juhasy kirjoitti:Miten on, käykö 900 vm 86:sen vetoakselit 900:seen vm 90 jos vaihtaa sisemmän maljan ja akselin ja jättää uudemman ulommaisen nivelen ja navan. Niin jäisi nuot tärinät pois koska tuossa vanhemassa on terveet akselit ja maljat.
Hyvin sopii. :wink: Tosin -86:a voi olla erillaisetkin eli vanhemmat, mutta kuten kysyit, maljat ja akselit kun ottaa molemmat niin ei hätää, niin ja tripodin kans.
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
juhasy
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 09:54
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 900 vm. 90 -900 vm. 86 vetoakselit sopivuus

Viesti Kirjoittaja juhasy »

tUrpoEinari kirjoitti:
juhasy kirjoitti:Miten on, käykö 900 vm 86:sen vetoakselit 900:seen vm 90 jos vaihtaa sisemmän maljan ja akselin ja jättää uudemman ulommaisen nivelen ja navan. Niin jäisi nuot tärinät pois koska tuossa vanhemassa on terveet akselit ja maljat.
Hyvin sopii. :wink: Tosin -86:a voi olla erillaisetkin eli vanhemmat, mutta kuten kysyit, maljat ja akselit kun ottaa molemmat niin ei hätää, niin ja tripodin kans.
Kiitos arvokkaasta tiedosta toi apumiehen puoleinen on tullut matkanpäähän, siirretään vanhemmasta uudempaan siis kierrätykseen
Vastaa Viestiin