Moi! Joku täältä oli käynyt mun lisäks potkimassa renkaita, kuka tunnustaa ?? Eli onko kellään tietoa tästä tapauksesta, oon huomenna lähdössä koeajolle..
kuin myös kävin .koe ajamassa , kyllä toimii kaikki .hantin peili oli rikki puuttui kokonaan , pirteän oloinen . laatikko tuntui toimivan , ilmastointi työnti kylmää hyvin. miinusta vain ovien sisäpuolella . pikkasen ruostetta . hinta oli mielestäni liikaa . muuten olisin ostanut...
Joo,bongasin ruosteet ja sen hantin peilin.
Käyn heittämässä sen joku päivä lääkärille, ja katotaan sitte miten käy.
Siistin oloinen peli, saas nähdä miten käy tinkimisen kanssa.. ruosteet olisi ihan suht helposti paikattavissa toistaiseksi, mutta hinta on ehkä hieman yläkanttiin.....
ex 9000 i vm 91 ja ex 900 C vm 89
toistaiseksi ilman saappia
Catharsis kirjoitti:Joo,bongasin ruosteet ja sen hantin peilin.
Käyn heittämässä sen joku päivä lääkärille, ja katotaan sitte miten käy.
Siistin oloinen peli, saas nähdä miten käy tinkimisen kanssa.. ruosteet olisi ihan suht helposti paikattavissa toistaiseksi, mutta hinta on ehkä hieman yläkanttiin.....
Kävin tarjoomassa entistä tonnariani tuohon vaihdossa noin pari kuukautta sitten ja tarjosivat todella naurettavan summan siitä. Siihen jäi sitten ne ostohalut. Jossain vaiheessahan tuon hinta oli 2900 mutta se pomppas jonkun kumman syystä yli kolmen tonnin
Justiinsa.. Vanha niksi, jos kauppa ei käy niin nostaa hintaa..
Mulla oli tarkotus vaihtaa toi mun "kakkosauto" halvempaan, tarjos rahaa ton lisäks 500 eskoo.. No, mulla on ostaja tolle jo valmiina, täytyy lyödä se ekaks rahoiks.
siel oli pientä paikan tynkää ja ylimaalaus 2001. kaarissa ja kontin luukussa muutama pikkuröppö. ja joku tuhertanu ne kynsilakalla piiloon,suoraan päälle vaan... no, noi ei oo mikään juttu.
se ylimaalaus ihmetyttää mut jos se on ruttuauto niin sen pitäs tohtorilla selvitä.