Etupäässä kuitenkin oli jo ostettaessa kovasti lonksetta. Ensihätään ostin motosta uudet koiranluut, pallonivelet ja toisen alatukivarren takapuslan. Köyhänä vahvistin sikalla yhden vanhan hyvän puslan ja laitoin sen toiselle puolelle sitten.
Em, osien vaihto meni muuten ok mutta kaikki **rkeleen pultit oli tuumasia tai 18/16mm välikokoja. Noh, bilteman 220osan satsilla hoidin homman kuitenkin kotiin. Lonksuminen katosi ja ajofiilis parani jonninverran.
Sitten hommattiin kaverin kanssa purkupommari josta sain "uudet" vetoakselit kun omista oli molemmissa kumit lähes rikki. Näistä sitten vaihdoin toisen välyksettömän vetarin ja vedätyksessä tuntuva tärinä hieman vaimeni, oikeassa kupissa olikin kulumaa ja tämä kuppi pitää vaihtaa samalla kunhan tulee laturiin/hihnaan asiaa.
Eilen sitten intouduin ja vaihdoin molemmat etunavat (Kiitokset Madsparkille), tihutin (vaihdoin) jarrunestettä etusatuloista ja vaihdoin vasemman puolen vetarin. Noh, empä sitten vaihtanutkaan, yritin lykätä toista uutta vetaria paikalleen niin tonnari totesi että "pohjassa on, ei mee syvemmälle". Perrkele, ne vetarit oli sittenkin eripituset eri puolille vaikka kuinka mittailin.


Samalla kun napoja vaihdoin niin huomasin että motonetin koiranluiden alapuslat olivat jo pienillä hiushalkeemilla. Paskaa myivät - ei yllättänyt yhtään.
Rempoista sen verta kostui että lonkse katosi, tärinä väheni vedätyksissä ja oikealle kaartaessa liian lyhyen vetoakselin johdosta ja meno hiljeni koska vanhat laakerit oli jo aika valmiita.
T. Pasi