Olikos kukaan käymässä kangasalalla?
itse kävin nyt lauantaina käteen jäi
1.85 kansipahvi ja tehdas kunnostetut
jarrusatulat ja varaosa kataloogi
mallia saab originelli käsittää mallit
-69-73 99:sit hyviä räjäytyskuvia
ym jos tarvetta voin lainata ko kirjaa
olishan siellä ollut paljon muutakin roinaa
mitä olis voinut ostaa,ja sitten oli sitä
kirppis rojua kanssa en oikein sitä käsitä?
Hollo oli edustamassa saab osia muita ei näkynyt.
RR-2006 päivät
-
- "Hölösuu"
RR-2006 päivät
Ari 1622
Tuli käytyä perjantaina. Käteen jäi nippu lehtiä joissa Sabajuttua. 96 66 ilmansuotimia. Autoteknillinen käsikirja, Kori.
Puutteellinen Dinky Toys 96nen löytyi halvalla (kuva vastaavasta alla), löysin siihen jo puuttuvat osat briteistä.

Olihan siellä kaikenlaista, mutta oli sen verran kovia hintoja ettei viittiny maksella, esim. kuupan kromimaskin keskipala 50 € !!
96 kaksitahti peltiauto oli sikahieno, mutta hintaa 95 € (jos olisi ollut ehjä ja täydellinen, niin olisi ollut pitkälle toistasataa sekin...)
Niin juu, klubin PJ oli näemmä myös varastoja täydentämässä, ja taishan sieltä vähän jotain löytyäkin...
Puutteellinen Dinky Toys 96nen löytyi halvalla (kuva vastaavasta alla), löysin siihen jo puuttuvat osat briteistä.

Olihan siellä kaikenlaista, mutta oli sen verran kovia hintoja ettei viittiny maksella, esim. kuupan kromimaskin keskipala 50 € !!
96 kaksitahti peltiauto oli sikahieno, mutta hintaa 95 € (jos olisi ollut ehjä ja täydellinen, niin olisi ollut pitkälle toistasataa sekin...)
Niin juu, klubin PJ oli näemmä myös varastoja täydentämässä, ja taishan sieltä vähän jotain löytyäkin...
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Kävin minäkin.
Emäntä löysi lampun, kannun ja pöytäliinan.
Minä taas uuden teleskooppiantennin Amazoniin ja kajakkin parin ihan uusia -70 luvun keltaisia Marchalin sumuvaloja nykyisten pitkien tilalle. Oli jopa alkuperäiset suojuksetkin mukana. Todellinen löytö.
Loppui vaan into kulkea. Itse asiassa myyjiä oli vähemmän kuin viime vuonna, joko jääneet pois tai tilaisuus alkaa painua enemmän kirppispuolelle.
Emäntä löysi lampun, kannun ja pöytäliinan.
Minä taas uuden teleskooppiantennin Amazoniin ja kajakkin parin ihan uusia -70 luvun keltaisia Marchalin sumuvaloja nykyisten pitkien tilalle. Oli jopa alkuperäiset suojuksetkin mukana. Todellinen löytö.
Loppui vaan into kulkea. Itse asiassa myyjiä oli vähemmän kuin viime vuonna, joko jääneet pois tai tilaisuus alkaa painua enemmän kirppispuolelle.
# 419 Vesa Pohjalainen