vikakoodien luku

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
hiphop
"Aero"

vikakoodien luku

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Olette varmaan lukeneet vika koodit autoistanne. Itse yritin myös mutta kun valo ei ala palaa vaikka laitaa sen kytkimen kiinni.

Auto on saab 900s 16v -90 (Lucas). Takapenkin alla on sellainen musta liitin, laitan siihen kaapelin jossa kytkin ja toinen pää maihin mutta ei vaan syty check engine valo. Olen myös ostanut sellaisen kytkimen joka sopii tarkalleen siihen itse takapenkin alla olevaan liittimeen mutta silti ei syty. Voisiko joku selventää missä olen oikein nyt sitten taas kerran mennyt metsään.
Eikö se mene näin että ensin etsitään se pistoke sieltä takapenkin alta ja etsitään se harmaa/valkooinen johto (numerossa 2). Sitten liitetään se oma tekonen kytkin siihen ja sitten se toinen pää maihin. Kytketään autosta virta päälle (check enginen valo vilkahtaa), sitten kytkin päälle ja heti kun valo palaa niin kytkin pois päältä. Sitten vaan valojen vilkkumisen mukaan käänetään ne koodit. Mutta kun se valo ei pala kun laittaa sen kytkimen päälle. Odottanut 5 minuuttia eikä mitään. Oma tekoisen kytkimen pää on kyllä kunnolla maissa ja testanut kyllä että kytkin kunnossa.
hiphop
"Aero"

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Vastaus löytyi. Takapenkin alta ei toiminut vaan otin oikeanpuolen lokasuojan puolelta sen 3 napaisen liittimen ja sieltä kelta/valkoisen johdon maihin. Koodit tuli ja kaikki OK
Vastaa Viestiin