taunu kirjoitti:Niin ne sanoo,että aika kultaa muistot!
Joku päivä löydät ittes sauna portailta jauhamasta intti juttuja pienessä pöhnässä!
Niin se vaan menee.
Tuo on kyllä niin totta kun vaan voi olla. Kahdella armeijan käyneellä miehellä on aina olemassa se yksi yhteinen aihe josta voi puhua. Ja siinä pienessä pöhnässä tosiaan useimmiten jutut kallistuu autoihin, naisiin ja armeijaan. Ikuisia totuuksia.
taunu kirjoitti:Niin ne sanoo,että aika kultaa muistot!
Kuinkahan nopeasti tuo tapahtuu, itse kun pääsin vasta viime huhtikuussa pois ja nyt jo oon välillä kaivannut takas Viimeks tiistaina piti käydä sodessa kahvilla ja tuttuja moikkaamassa..
Joo, mä oisin kyl voinu olla vielä toisen vuoden putkeen, sen verta lepposta aikaa, ja hyviä kelejä.
Niin, miten ton saapumiserähomman sitten ottaa. Bread oli tyytyväinen kun meni talvella, mä taas kavereiden juttujen perusteella olin erittäin tyytyväinen että menin kesällä
Pitäs päästä varmaa tyyppään se toinenkin saapumiserä
Pitsoja jäi ikävä
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Breadfan86 kirjoitti:Kyllä tänään on soinut moneen otteeseen Klamydian Himaan -biisi Intti on nimittäin ohi ja hetki sitten tulin kotiin Kajaanista. Voi jumalauta, kun on hyvä olo. Ei ole kiire minnekään. Ja saappi toi turvallisesti kotio.
Onkos muita kotiutuneita?
Onneksi olkoon. Se on Mies joka tuon käy läpi.
Nyt alkaa se vaikeampi, nimittäin elämä.
Onnea siihen ja paaljon Saabeja.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Breadfan86 kirjoitti:Kyllä tänään on soinut moneen otteeseen Klamydian Himaan -biisi Intti on nimittäin ohi ja hetki sitten tulin kotiin Kajaanista. Voi jumalauta, kun on hyvä olo. Ei ole kiire minnekään. Ja saappi toi turvallisesti kotio.
Onkos muita kotiutuneita?
Täältä löytyy yksi onnellinen. Vuosi tuli vietettyä Vekaralla ja tuli sieltä mukaan vielä bece-korttikin. Vaikka en sillä tosin ikinä varmaan mitään tee...
Kyllä se kesän saapumiserä oli omasta mielestä paljon parempi, ainakin jos vuoden viettää. Oma morttikausi oli lämpimässä, kuten myös loppusota sun muut pidemmät leirit.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Huomenna se paska alkaa mullaki, mutta onpahan sitte pois alta tuoki... Menee kyllä nyt loistavat terassi ilmat sivu suun, mutta eipä voi mitään, ennemmin nyt ku tammikuussa... Pyssykylä (Sodankylä) kutsuu...
Saab900i kirjoitti:Huomenna se paska alkaa mullaki, mutta onpahan sitte pois alta tuoki... Menee kyllä nyt loistavat terassi ilmat sivu suun, mutta eipä voi mitään, ennemmin nyt ku tammikuussa... Pyssykylä (Sodankylä) kutsuu...
Melkein miel tekis, mut silti en viitti irvailla inttiin meneville. Meinaan muistan elävästi sen ahdistuksen kun oli selkätutkimukset kesken ja inttiin lähdettiin koska kukaan lääkäri ei keskeneräisten tutkimusten perusteella lykkäystä/vapautusta suositellut.. ja itse tiesin että ei hyvä tule seuraamaan. No, se oli kolmas päivä kun jalat petti alta tajuttoman kivun kera ja sit oikealle lääkärille intin puoskarien kautta, sieltä selkäkuvauksiin ja todettiin välilevyrappeuma sekä vanhoja vammoja välilevyissä.. sit pysyvä vapautus jne. mut oisin silti ollu todella iloinen kun selkäni olisi tutkittu siviililääkärillä ennen sen totaalista pettämistä niinkuin monesti suuren ääneen vaadin.
Noh.. ny ollaan taas menossa tutkimuksiin että leikataanko vai ei.. riippuu siitä kumpiko on suurempi riski joutua pyörätuoliin, leikaten vai ei leikaten.
^Intti maksoi kaverilleni vasemman jalan pottuvarpaan verran.
Kapiainen kirjoitti:Ei toi musta väri varpaassa mitään tarkoita. Takaisin riviin!
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius