Nakuttaa...
Nakuttaa...
Saban virittely olisi loppusuoralla, mutta kaikkia tehoja ei kuitenkaan nyt saa irti koska kone nakuttaa todella herkästi. Nakutus alkaa jo 0,7 barissa. Tämä siitä huolimatta, että paikoillaan on 2.1 kansi, cooleri ja bensalastu. Lisäksi bensapaineet on mitattu (3bar).
Onko jollain hyviä ideoita mikä tuossa voisi olla vikana? Loogisimmalle itsestä tuntuisi, että kone ei saa bensaa, mutta mistä se sitten taas johtuu? Suuttimetko tukossa?
Pienemmillä paineilla pelittää hyvin ja kulkee niin hyvin kuin niillä paineilla vain voi. Harmittaa kuitenkin kun ei saa kaikkea potkua koneesta irti.
Onko jollain hyviä ideoita mikä tuossa voisi olla vikana? Loogisimmalle itsestä tuntuisi, että kone ei saa bensaa, mutta mistä se sitten taas johtuu? Suuttimetko tukossa?
Pienemmillä paineilla pelittää hyvin ja kulkee niin hyvin kuin niillä paineilla vain voi. Harmittaa kuitenkin kun ei saa kaikkea potkua koneesta irti.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Mistäs apc-boxi on peräisin?
Lähinnä että T8:n nakutuksen tunnistus on ilmeisesti viritetty herkemmälle vai kuuluuko nakutusta oikein?
Eikös väsyny bensapumppu vois tehä tuollaista, jaksaa pitää paineet mutta vedossa tuotto loppuu....
Lähinnä että T8:n nakutuksen tunnistus on ilmeisesti viritetty herkemmälle vai kuuluuko nakutusta oikein?
Eikös väsyny bensapumppu vois tehä tuollaista, jaksaa pitää paineet mutta vedossa tuotto loppuu....
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Sytytys on noin 17 astetta. Kokeiltu myös kääntelemällä muilla säädöillä. noin 10 asteen ennakolla ei enää kovin herkästi nakuttanu...
95 olen ajanu, koska mun käsittääkseni sen pitäisi vielä kilon ahdoilla riittää. Bensalasku on muutenkin tarpeeksi iso, joten mielellään sitä muita keinoja ekana testaisi. Toki tuo varmasti auttaisi.
Boksin pitäisi olla peräisin tonnarista. En ole osanumeroa tarkistanu, mutta musta se on. Eikö t8 boksit ole harmaita, tai jotain...
Bensansuodatin ja pumppu on vaihdettu viime talvena, joten luulisi niiden olevan kunnossa.
Kai tuon CU14 suuttimien pitäisi vielä riittää, vai pitäisikö hankkia 14.1:n oranssit. Tai mitenkäs 2.1:n suuttimet? Sellaiset löytyy itseltäkin.
95 olen ajanu, koska mun käsittääkseni sen pitäisi vielä kilon ahdoilla riittää. Bensalasku on muutenkin tarpeeksi iso, joten mielellään sitä muita keinoja ekana testaisi. Toki tuo varmasti auttaisi.
Boksin pitäisi olla peräisin tonnarista. En ole osanumeroa tarkistanu, mutta musta se on. Eikö t8 boksit ole harmaita, tai jotain...
Bensansuodatin ja pumppu on vaihdettu viime talvena, joten luulisi niiden olevan kunnossa.
Kai tuon CU14 suuttimien pitäisi vielä riittää, vai pitäisikö hankkia 14.1:n oranssit. Tai mitenkäs 2.1:n suuttimet? Sellaiset löytyy itseltäkin.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Jos on jopa 76 oktaanisella toiminu niin luulisi mullakin sentään 95:lla sen 0,7 ahtavan ilman ongelmia...tomaatti kirjoitti:Bensa kannattaa vaihtaa korkeaoktaanisemmaksi.Sitävartenhan apc aikanaan kehiteltiin että saadaan kustakin bensasta korkein mahdollinen teho.
tekniikan-maailman ukot kävivät aikanaan neukuissa turbosaabilla ja tankkasivat 76oktaanista kuraa.Kohtuullisesti ahtoi silläkin litkulla.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Ite sain kertaalleen 76:sta tankkiin ryssissä 95:n pumpusta ja ei muuten ahtanu pätkän vertaa...ahtomittari kun nousi nollille, alkoi armoton kalina koneessa. Vanhat latuskat ja jenkkilahnat menee vielä jotenkuten tuolla, mutta aikanaan 307cid Capricenkin venttiilit valittivat 76:sesta.JuHem kirjoitti:Jos on jopa 76 oktaanisella toiminu niin luulisi mullakin sentään 95:lla sen 0,7 ahtavan ilman ongelmia...tomaatti kirjoitti:Bensa kannattaa vaihtaa korkeaoktaanisemmaksi.Sitävartenhan apc aikanaan kehiteltiin että saadaan kustakin bensasta korkein mahdollinen teho.
tekniikan-maailman ukot kävivät aikanaan neukuissa turbosaabilla ja tankkasivat 76oktaanista kuraa.Kohtuullisesti ahtoi silläkin litkulla.
Foxbody turbo