Ongelman kuvaus:
Jokunen päivä sitten Mökkireissulta tullessa tein pari isompaa ohitusta ja käytin kaasua ihan pohjassa (normaalisti ei tarvetta). Hyvin kulki, mutta tuntui aiheuttaneen seuraavaa:
Turbo/APC-mittarin osoitin on pysähtynyt ihan pystyyn paikalleen
 Sojottaa siis ihan suoraan ylöspäin (valkoisen lopussa), eikä hievahda käynnistettäessa eikä sammutettaessa!?! Tehot ovat tippuneet varmasti alle normin, koska ennen oli kaasu todella herkässä, mutta nyt joutuu painamaan lähes lattiaan eikä silloinkaan lähde kunnolla
  Sojottaa siis ihan suoraan ylöspäin (valkoisen lopussa), eikä hievahda käynnistettäessa eikä sammutettaessa!?! Tehot ovat tippuneet varmasti alle normin, koska ennen oli kaasu todella herkässä, mutta nyt joutuu painamaan lähes lattiaan eikä silloinkaan lähde kunnolla 
Ei kai mittari voi olla rikki, kun tehot samalla hävinneet. Ja ei kai letkukaan voi mittarista olla irronnut, kun sojottaa kuitenkin ylöspäin eikä ole levossa vasemmalle kuten sammutettaessa.
(Uusi ahtopainemittari on kyllä jo, muttei vielä asennettu.)
Koneeseen vaihdettiin hiljattaen bensanpaineensäätimen kumiletku. Kiinni on mutta ei kyllä ihan yhtä kireällä kuin ennen. Käyntihäiriöitä ei kuitenkaan ole.
 Missä hemmetissä siellä on viimeinen torksi? Kaikki muut on irti mut keskeltä edestä joku haraa vielä kiinni. Mittaristokotelossa ylhäällä ollut ruuvi on pois. Yritin irroittaa pelkääjän jalkatilastakin kaikki, mutta ei se sieltä ole. Tuulettimen säleikkökö pitäisi ottaa ulos, ei siellä ainakaan fikkarilla mitään ruuvinreikiä näyttäny olevan...
  Missä hemmetissä siellä on viimeinen torksi? Kaikki muut on irti mut keskeltä edestä joku haraa vielä kiinni. Mittaristokotelossa ylhäällä ollut ruuvi on pois. Yritin irroittaa pelkääjän jalkatilastakin kaikki, mutta ei se sieltä ole. Tuulettimen säleikkökö pitäisi ottaa ulos, ei siellä ainakaan fikkarilla mitään ruuvinreikiä näyttäny olevan...