Kaikki niksit tervetulleita. Olen koettanut lukkorikka pihdeillä sekä leveällä meisselillä avata sitä rengasta ja kyllä se mun mielestä oli tarpeeksi levällään, mutta ei minnekkään. PUH!!!
..Ulompi vetonivel ei irtoa!.. irtoshan se *#"%&¤
..Ulompi vetonivel ei irtoa!.. irtoshan se *#"%&¤
Auttakaa miestä mäessä. Mikä tässä nyt mättää kun en saa vetoniveltä irti. Se lukkorengas tuntuu pitävän niveltä kiinni ja vaikka kuinka sitä koettaa levittää avoimeksi niin ei liiku sitten minnekkään. Onko kellää muulla tökkinyt näin? Suojakumin vaihto-operaatiosta tulikin pikku P in the A, kun ei se sitten irtoa ei millään. Eipä ole ennen tämmöistä sattunut ja taas sattui..
Kaikki niksit tervetulleita. Olen koettanut lukkorikka pihdeillä sekä leveällä meisselillä avata sitä rengasta ja kyllä se mun mielestä oli tarpeeksi levällään, mutta ei minnekkään. PUH!!!
Kaikki niksit tervetulleita. Olen koettanut lukkorikka pihdeillä sekä leveällä meisselillä avata sitä rengasta ja kyllä se mun mielestä oli tarpeeksi levällään, mutta ei minnekkään. PUH!!!
Viimeksi muokannut Marko A, Ke Heinä 12, 2006 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Napautitko vähän moskalla?
Arvaa vain... Niin lujaa kuin uskalsi, ettei mitään vielä rikkoisi!
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Joskus se vaan ei irtoa ilman hakkaamista, vaikka sen pitäisi liukua nätisti. Toisinaan taas liukuu ihan ilman isoa voimaa.
suosittelen isoa viilapenkkiä, johon tuo hoito kiinnitetään vetoakselista. Otetaan kilon moska ja koitetaan levittää sitä lukkorengasta, sekä antaa iskua jotta se lähtisi liikenteeseen. Sitten kun ollaan poissa lukkorengasurasta, niin on jo vähän helpompaa moukaroida niveltä ulos. Raaka peli vaan.
suosittelen isoa viilapenkkiä, johon tuo hoito kiinnitetään vetoakselista. Otetaan kilon moska ja koitetaan levittää sitä lukkorengasta, sekä antaa iskua jotta se lähtisi liikenteeseen. Sitten kun ollaan poissa lukkorengasurasta, niin on jo vähän helpompaa moukaroida niveltä ulos. Raaka peli vaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
saabastelija
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Eli ajattelua vähemmälle ja voimaa lisää! Täytyy yrittää kunhan taas pääsee pelipaikalle. Kiitos kannustuksesta 
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
saabracing
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Siinäkös se juttu piilee, kun aiemmin on tullut ropattua lähinnä noita vanhempia malleja.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Ei muuta ku akseli ruuvipenkkiin kiinni ja sopiva "tamppi" siihe nivelin juureen ja moskalla oikeen kunnolla perään! Näin irtos iteltä tossa viimeviikolla.. 
joo on siellä se lukko rengas mut kyllä se anto periks... sit kokeilin ni kyllä se lähtee ihan helposti irti ku saa sitä lukkorengasta ensi vähän raotettua..
Järjen käyttö vähenee ni voiman käyttö lisääntyy!
joo on siellä se lukko rengas mut kyllä se anto periks... sit kokeilin ni kyllä se lähtee ihan helposti irti ku saa sitä lukkorengasta ensi vähän raotettua..
Järjen käyttö vähenee ni voiman käyttö lisääntyy!
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
900i 88:ssa lähti ihan kepeesti, 900S -92:ssa lekan kera... Ehkä siinä on jotain perääkin, että 90-lukulaisissa tiukassa?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01