mitäs tuon hinta on euroissa? joku vois ottaa valmistajan selville eikö tuossa lue että mate in finland... sais suoraan tehtaalta..... mie oon mukana tilauksessa jos joku tilaa ja hoitaa muut ......
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Henkka #2283 kirjoitti:
ja oisha tuo pikkusen eri tasoa kuin ne iänikuiset lippikset, mitä näkee bmw- ja honda-lapsilla
mut mie oon saabbilapsi ei miul lue hatussa bmw. mikä mie oon, onko tää normaalia
sie ootki rääväsuu. parkuikäsinä niille ei kelpaa tutti ja tiettyä asiaa ne oottavat hetkeen jolloin vaippapoliisi herpaantuu.
tunnistetaan teini-iän jälkeen lippalakista, saapilakilliset keräilykappaleita
Henkka #2283 kirjoitti:
ja oisha tuo pikkusen eri tasoa kuin ne iänikuiset lippikset, mitä näkee bmw- ja honda-lapsilla
mut mie oon saabbilapsi ei miul lue hatussa bmw. mikä mie oon, onko tää normaalia
sie ootki rääväsuu. parkuikäsinä niille ei kelpaa tutti ja tiettyä asiaa ne oottavat hetkeen jolloin vaippapoliisi herpaantuu.
saab87 kirjoitti:
jaa saaks miust paljonnii vuosien päästä
kitteen murre laskettakoon inca-vanteiden veroiseksi harvinaisuudeksi, aito siunaus-lätsä on kuin hoidettu *ornonpunainen plyyssisisusta, jos ei savutakaan vanhaa b-konetta enempää katsottakoon se eduksi, mikäli katraaseen on siunaantunut pieniä mutta yhä kasvavia remonttiaihioita parhain keräilyarvo saavutettaneen alkuperäisen polkimen painajan tallissa.... nojoo, älä ota sitä vakavasti