 
 


Rajana on vain oma mielikuvitussaapasjalkakissa kirjoitti:Olen samaa mieltä siitä, et noi iltahämyset kuvat veden äärellä ois parhaita, mut ei täältä kyllä taida vettä löytyä, ainakaan semmosta minkä ääreen pääsis autolla, niin lähelle.. Tai sit oon vaan pyörinyt väärissä paikoissa.. Noi sun hiekkakuoppakuvat on kyl kans tosi upeita. Se kuvan henki riippuu niin paljon tuosta taustasta ja kuvakulmasta ettei uskoiskaan..
 . Loppu onkin vain viitseliäisyydestä ja rohkeudesta kiinni. kaikki paikat ei ole niin "luvallisia" muttei niitä kukaan valvo.
 . Loppu onkin vain viitseliäisyydestä ja rohkeudesta kiinni. kaikki paikat ei ole niin "luvallisia" muttei niitä kukaan valvo. 
 Mutta muuten hyvä vekotin ko boxi kun menee 3 pakkia kalavehkeitä, moottorisaha, vavat, saappaat ym paljon tilaa vievät esineet. Tosin ääntä tuo hökötys pitää motarivauhdeissa. J a ohjeen mukaan ei saisi ajaa yli 110km/h mutta 180km/h on katolla pysynyt
 Mutta muuten hyvä vekotin ko boxi kun menee 3 pakkia kalavehkeitä, moottorisaha, vavat, saappaat ym paljon tilaa vievät esineet. Tosin ääntä tuo hökötys pitää motarivauhdeissa. J a ohjeen mukaan ei saisi ajaa yli 110km/h mutta 180km/h on katolla pysynyt 
Tiedän koska olen yhtä boxia joskus väistellytRaimo Miettinen kirjoitti:...ja jos ei olisi pysynyt siinä vauhdissa niin ovathan nuo motarilla lentelevät moottorisahat ja vastaavat ihan kivoja.
 . Tarinan opetus: älä roiku kaverin puskurissa
 . Tarinan opetus: älä roiku kaverin puskurissa  . Testi ainakin omalla kohdalla suoritettiin tyhjällä boxilla ja yöllä
 . Testi ainakin omalla kohdalla suoritettiin tyhjällä boxilla ja yöllä  
Ohjeet ja ohjeet, ihan turhia tuommoset suositukset, niissä on kuitenkin valmistajan laskemat varmuudet sisälläPsychocowboy kirjoitti: J a ohjeen mukaan ei saisi ajaa yli 110km/h mutta 180km/h on katolla pysynyt
 Vähän niinkuin Omega-menetelmällä laskettu nurjahdus, menetelmässä itsessään on sisällään jo tietty varmuus, ja sillä sitten lasketaan varmuuskertoimia
 Vähän niinkuin Omega-menetelmällä laskettu nurjahdus, menetelmässä itsessään on sisällään jo tietty varmuus, ja sillä sitten lasketaan varmuuskertoimia   
   
 Siis että jarru pettää ennemmin kuin vaijerit?? Toi oli kyllä uutta. Siis mikä tuo ihmistenkuljetus juttu on? Puupaa autonkuljttajien hommia?V.J.S kirjoitti: Tiesittekö muuten, että on helvetisti paljon todennäköisempää, että hissi putoaa ylöspäin, kuin alaspäin?
Niinpä, mutta valitettavasti tarraimet ei n. 98% tapauksissa toimi, eikä ole edes suunniteltu toimivaksi, kuin pudotuksessa alaspäinMimmi kirjoitti:Onneksi ko. häksättimissä on tarraimet
 
 
Jos hissikorissa on yli 50% täydestä kuormasta, ei ylöspäin putoamisen vaaraa enään ole. Rappuset on silti suositeltava vaihtoehto, alkaa nykyään erään firman toimittamissa hisseissä olemaan liikaa meikäläisen suunnittelemia komponenttejaPsychocowboy kirjoitti:Maanantaista lähtien kuljen vain rappuja pitkin. Hiki tosin tulee kaasupullojen kanssa ja olkaan sattuu

Ei kai kyseessä ole S-kirjaimella alkava hissimerkki? Meinaan niitä meillä töissä on ja muutaman kerran tullut jäätyä sisäänV.J.S kirjoitti:Jos hissikorissa on yli 50% täydestä kuormasta, ei ylöspäin putoamisen vaaraa enään ole. Rappuset on silti suositeltava vaihtoehto, alkaa nykyään erään firman toimittamissa hisseissä olemaan liikaa meikäläisen suunnittelemia komponenttejaPsychocowboy kirjoitti:Maanantaista lähtien kuljen vain rappuja pitkin. Hiki tosin tulee kaasupullojen kanssa ja olkaan sattuu
