Sivujen ylläpitäjät HOI! Voisiko tähän osioon laittaa usein toistettujen kysymysten tapaan kuvagallerian Saab-tuunauksista. Potkiaisissa näkee paljon hienoja " pikkujuttuja " ja usein ajattelee ,että tosta vois olla hyötyä muillekin. Pelkät valokuvat tuunauksista riittäis . jos oli mahdollista niin kuvaa klikkaamalla tulis työselostus ( jos tekijä on sen kirjoittanut) .
En tiedä onko mahdollista ,kun tietokonemaailma on mun käsityskyvyn ulottumattomissa.
Kuvagalleria tuunauksista
Projekti osioon voi kuka tahansa laittaa kertomuksen projekteistaan ja tuunaamisestaan ja kuvia voi laittaa myös näkyville viestiin, sillä vaikka itsellä ei kotisivutilaa olisikaan niin netissä on runsaasti ilmaisia sivuja jonne voit kuvan laittaa.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
(Ehkä ) en kirjoittanut ihan mitä oli avoituksissani. Josko laitan esim.tuulilasiinpyyhkijään upeanmuotoisen plasmaleikatun tuuliohjaimen ,niin onko projekti ( etenkin ,jos olen sen rahalla ostanut). Itse en ainakaan kirjoittaisi, enkä lähettäisi kuvia .Tarkoituksenani oli viestiä ,että olis galleria johon sais heittää esim. potkiaisissa tai maailmalla näpättyjä kuvia pikku detaljeista. Ja jos olis pientä isompi prokkis kyseessä ja tekijä haluaisi jakaa tietonsa muiden kanssa. Maailmalla ja netissä on varmaan niin paljon tavaraa ,ettei yhden ihmisen elinaika riitä lukeakseen sitä. Tämän vuoksi ,että tiedon saanti olisi keskitetympää ,oli tämä ehdotus. Näitä sivuja lukee ymärtääkseni keskivertoihmistä Saabeista kiinnostuneempia ihmisiä (korjatkaa , jos olen väärässä ) .
Edelleenkään en ole nörtti.Nämä ovat ainoat sivut , joille osaan mennä ...

ymmärrän minkälaista juttua ajat takaa. mun mielestä hyvä idea!AnttiR kirjoitti:(Ehkä ) en kirjoittanut ihan mitä oli avoituksissani. Josko laitan esim.tuulilasiinpyyhkijään upeanmuotoisen plasmaleikatun tuuliohjaimen ,niin onko projekti ( etenkin ,jos olen sen rahalla ostanut). Itse en ainakaan kirjoittaisi, enkä lähettäisi kuvia .Tarkoituksenani oli viestiä ,että olis galleria johon sais heittää esim. potkiaisissa tai maailmalla näpättyjä kuvia pikku detaljeista. Ja jos olis pientä isompi prokkis kyseessä ja tekijä haluaisi jakaa tietonsa muiden kanssa. Maailmalla ja netissä on varmaan niin paljon tavaraa ,ettei yhden ihmisen elinaika riitä lukeakseen sitä. Tämän vuoksi ,että tiedon saanti olisi keskitetympää ,oli tämä ehdotus. Näitä sivuja lukee ymärtääkseni keskivertoihmistä Saabeista kiinnostuneempia ihmisiä (korjatkaa , jos olen väärässä ) .![]()

mutta sen "tuunaus" sanan vois vaihtaa esim. rakenteluksi tms...
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80