Olisi varmaan jo aika vaihtaa syksyllä katkenneet etujouset. Katselin jousia M:netistä, mutta kummatko kannattaa tavan karvalakkiin laittaa?
Tavalliset vai vahvistetut turbon jouset?
Onko noilla vahvistetuilla jousilla mitään lisäarvoa normaalikäytössä, vai onko vain rahanhaaskausta
Onko tuo turbon jousi edes käypänen ruiskuun.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Kannattaa ainakin kokeilla. Etenkin Turbo-jouset yhdistettyinä vahvistettujen takajousien kanssa ovat omiaan parantamaan jonkun ei-turbo-mallin ajettavuutta. Madaltavat keulaa hieman, jolloin auto näyttää lisäksi hitusen agressiivisemmalta.
Toiminevat hyvin myös vakiotakajousien kera.
Saab 900i 16v 2.1 4d EX: Saab 900S 2.3i 5d -94 - KA: Peugeot 106
Jos nyt tilaisin niin laittaisin uuret sassit ja turbot eteen+vahvistetut taakse.
Nyt on sassit+normaalit edessä ja takana vahvistetut. Aluksi tuntu liian jämältä, mutta tässä kuukauden sisällä on mukavaksi tullut ja tietysti kaikki nivelet on uutta.
Kyllähän tuo iivari on aika erillaanen ajettava noilla kuin kulahtaneilla vermeillä. Tietysti myös v-luokan renkaat 195 leveydellä parantaa asiaa kummasti. Talvesta ei kokemuksia ole.
Ylä/alapallot ja rairetangon piet. Pusliin en koskenut.
Tosin noista nykyaikasista palloista on sen verta huonoja kokemuksia, että kestävät sen vuoden ja taas saa vaihtaa. Kuupassa meni 2kk. Vaikka ovat versiota "kalliimmat".
itsellä sama operaatio edessä!
jousia en ajatellut vaihtaa 3v vanhat lesjöt,eli uudet iskarit,yläpallot ja samalla ajattelin vaihtaa ne alatukivarsien kumipuslat jutut runkoon, onko kukaan saanu ostettua sitä 1 puuttuvaa niistä?`ja millä koodilla sen saa esim saabin tiskiltä`?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659