900:n kampiakselin hihnapyörän irroitus
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 07:41
- Paikkakunta: Oulul
- Viesti:
900:n kampiakselin hihnapyörän irroitus
Olisin oikein kiitollinen hyvistä neuvoista, joilla ko. hihnapyörän irroitusta voisi koettaa. Osa pyörästä lähti eilen irti, elikkäs sisempi osa olla öllöttää paikoillaan, ja on niin älyttömän lujasti kiinni.
Ei kait siinä oo muuta keinoa kun ottaa se pultti auki ja jollain kammeta se hihna pyörä irti, vaikka sorkkaraudalla. Osaa olla joskus tiukassa jos ei ole aikasemmin otettu pois. Ite oon useamman purkanu, välillä on tiukassa ja välillä lähtee melkein itekseen.
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 07:41
- Paikkakunta: Oulul
- Viesti:
Kampiakselin hihnapyörän pulttihan on aika tiukassa, jotain 190Nm vai mitä siellä oli. Ruuvimeisselillä laittaa vastaan vauhtipyörän hampaista ja riittävän pitkällä jatkolla tai isolla haballa vääntää hihnapyörän pultin auki.
Tähän saakka kaikki hihnapyörät on pultin irroituksen jälkeen lähteneet pois ilman väkivaltaa.
Tähän saakka kaikki hihnapyörät on pultin irroituksen jälkeen lähteneet pois ilman väkivaltaa.