99vm-80 4d gls ex-poliisi
99vm-80 4d gls ex-poliisi
vihdoin ja viimein sain laskettua tuon H-mallin koneen keulille ja huomasin laturin jarrutehostimen olevan epäsopivat keskenään
no eikun kone takasin ylös ja tutkimaan tehostimen vaihtoa, jäi kesken kun ilmaantui muuta hommaa.
onko kenelläkään mittarin pohjia valmiina koneella?
jos askartelis nätimmät
laittelen kuvia kun saan koneen kiinni ja ajettua saban pesupaikalle ja hinkattua isommat sammaleet pois.
no eikun kone takasin ylös ja tutkimaan tehostimen vaihtoa, jäi kesken kun ilmaantui muuta hommaa.
onko kenelläkään mittarin pohjia valmiina koneella?
jos askartelis nätimmät
laittelen kuvia kun saan koneen kiinni ja ajettua saban pesupaikalle ja hinkattua isommat sammaleet pois.
Juu, mullakin on tosi likellä se laturi tuota jarrutehostinta. Pitäisi kait vaihtaa se h-koneisen tehostimeen, mutta näkyyhän tuo just hikisesti sopivan olemaan tuolla. Laturi piti vaan löysätä koneen laskun ajaksi. Sit kun kone oli keulalla, niin sittten vasta laitettiin hihna kireelle.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
kohta loppuu ymmärryskesken!
vaihdoin ysiysiin vm-84 saab 90 h-koneisesta jarrutehostimen
[/img]http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... &pos=1[img]
ja jos kuva näkyy niin ahdasta on.[/img]
vaihdoin ysiysiin vm-84 saab 90 h-koneisesta jarrutehostimen
[/img]http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... &pos=1[img]
ja jos kuva näkyy niin ahdasta on.[/img]
Hmm.. Onkos se h-kone alunperinkin 99:n keulalta? Mie kun sovitin 900 turbon koneen tohon, niin laturin korvakko ja hihnapyörä piti ottaa 90:stä (sama, kun 99:n) jotta sain systeemin nippuun.
Ettei se samperin runko, jossa jarrutehostin on kiinni, ole erilainen myöskin? Siinähän olisi mahdollista pelata vielä jarrupääsylinterin sijaintia... Se taitaa olla muistaakseni kiinni altapäin, eli jalkatilastapäin pääsee pulttaamaan irti sen koko runko-osan, johon ne vivut ja jarrutehostin kiinnittyy.
Ettei se samperin runko, jossa jarrutehostin on kiinni, ole erilainen myöskin? Siinähän olisi mahdollista pelata vielä jarrupääsylinterin sijaintia... Se taitaa olla muistaakseni kiinni altapäin, eli jalkatilastapäin pääsee pulttaamaan irti sen koko runko-osan, johon ne vivut ja jarrutehostin kiinnittyy.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Joo, sillä se korjautuu, eli laturi ja kiinnike vaan 90:stä myöskin.axtec kirjoitti:vaihdoin jarrutehostimen JA rungon ysikympistä, eli irroitin kojelaudan alta.
ja kone on satkusta, eli vaihdanko laturin+kiinnikkeet ysikympistä.
Miulla on 90:n korvakko ja 90:n hihnapyörä 900:n laturissa. Tuoki paketti on mahdollinen, mutta laturin alapultin halkaisija on eri 900 vs 90. Joutui niiden puslien kanssa vähän soveltamaan, mutta sainpahan nippuun kuitenkin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Ysikympissä on sama bensatankin anturi kuin satkussa joten ei toimi, lämpömittarin pitäis toimii.axtec kirjoitti:mites on kun isotpojat väitti että pensa+lämpömittari systeemi ei sovi ysikympistä? vaikka liitin on sama ja vain mittarin pohja on erinäköinen.
Tuon osion voit ottaa vanhasta mittaristosta.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
tänään viimein sain saban mielestäni siihen kuntoon että nostin akun paikoilleen ja odotukset korkeella käänsin avaimesta, eikä tapahdu mitään.
edes solenoidi ei naksuta, kokeilin akulta johdonpätkällä herätevirtaa mutta ei mitään vaikutusta.
onko saabeissa joku yleinen johto mikä unohtuu irti?
täytyy huomenna etsiskellä vikaa.
edes solenoidi ei naksuta, kokeilin akulta johdonpätkällä herätevirtaa mutta ei mitään vaikutusta.
onko saabeissa joku yleinen johto mikä unohtuu irti?
täytyy huomenna etsiskellä vikaa.
startissa on kaksi herätevirran paikkaa..axtec kirjoitti:tänään viimein sain saban mielestäni siihen kuntoon että nostin akun paikoilleen ja odotukset korkeella käänsin avaimesta, eikä tapahdu mitään.
edes solenoidi ei naksuta, kokeilin akulta johdonpätkällä herätevirtaa mutta ei mitään vaikutusta.
onko saabeissa joku yleinen johto mikä unohtuu irti?
täytyy huomenna etsiskellä vikaa.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Ja toinen niistä ei ole herätevirtaa varten, se tulee jännitteelliseksi kun solenoidi vetää ja startti pyörii, siinä liittimessä on kapeampi kosketin. K-jet-ruiskukoneissa tuohon kytketään kylmäkäynnistyssuuttimen piuha.gls kirjoitti:startissa on kaksi herätevirran paikkaa..
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Dodii ihmeitten aika ei ole ohi saappi pyörittää!!!!
no ei se nyt käyntiin lähtenyt mutta pyöritti kuitenkin
bensa on tosi varmaan vuosimallia 86
uudet bentsiinit tankkiin ja uusinta yritys
pieni vastoin käyminen oli myös
kaasu polkimen vivuston alimmaisen kiinnityspulti mutteri ja pultin pää otti kiinni kampiakselin hihnapyörään startattaessa kuulu karmea kolina no pultti rautasahan terällä poikki jo rupes toimimaan
no ei se nyt käyntiin lähtenyt mutta pyöritti kuitenkin
bensa on tosi varmaan vuosimallia 86
uudet bentsiinit tankkiin ja uusinta yritys
pieni vastoin käyminen oli myös
kaasu polkimen vivuston alimmaisen kiinnityspulti mutteri ja pultin pää otti kiinni kampiakselin hihnapyörään startattaessa kuulu karmea kolina no pultti rautasahan terällä poikki jo rupes toimimaan