kallistuksen vakaajat
Sivuten otsikkoa...ostin vakaajat 99:iin ja oli etupää irtonaisena eli en siis ite purkanut. Kysymys kuuluukin kuinka päin nämä runkoon tulevat kumit kuuluu olla
Niissähän siis on toisella reunalla sellainen kolo eli tuleeko tämä taakse- vai eteenpäin. Toivottavasti tajus ainakin joku.....


saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
99:iin etuvakaajan runkohelat pitää asentaa rungon alapuolelle ja siitä pyöräkotelon alareunasta pitää pieni pala laikata pois, että mahtuu tanko olemaan.Kipe_9000 kirjoitti:Sivuten otsikkoa...ostin vakaajat 99:iin ja oli etupää irtonaisena eli en siis ite purkanut. Kysymys kuuluukin kuinka päin nämä runkoon tulevat kumit kuuluu olla![]()
Niissähän siis on toisella reunalla sellainen kolo eli tuleeko tämä taakse- vai eteenpäin. Toivottavasti tajus ainakin joku.....
Ja asennuksesta 900:Seen vielä sen verta että kyllä se menee sinne raidetankoa poistamattakin kivuttomasti. Pilarinosturilla itse asensin yhdet ja menihän ne sinne kun oikeasta reiästä pujotti.
T. Pasi
99T-museopeli
Normihinta. Ei kaikkea aina saa ilmaiseksi, vaikka Saabin osa onkin kyseessä. Ja jännä kyllä, vaikka olisi yksinkertainenkin osa onkin niin silti niistä joutuu maksaamaan.Doomrider kirjoitti:eikö muka halvemmalla saa kuin 120€!? on meinaan vanhoista tangoista kova hinta! tai niin nokalliit kumminkin... tarvis 88" kaasari satkuu sellaset
Vähän huonosti selitin näköjään...tuota rungon leikkausta en kyllä enää muistanutPassi kirjoitti:99:iin etuvakaajan runkohelat pitää asentaa rungon alapuolelle ja siitä pyöräkotelon alareunasta pitää pieni pala laikata pois, että mahtuu tanko olemaan.Kipe_9000 kirjoitti:Sivuten otsikkoa...ostin vakaajat 99:iin ja oli etupää irtonaisena eli en siis ite purkanut. Kysymys kuuluukin kuinka päin nämä runkoon tulevat kumit kuuluu olla![]()
Niissähän siis on toisella reunalla sellainen kolo eli tuleeko tämä taakse- vai eteenpäin. Toivottavasti tajus ainakin joku.....
T. Pasi

Tarkoitin tuossa kuvassa näkyvässä kumissa on halkeama jotta pystyy asentamaan kiinni olevaan vakaajaan, niin kuuluuko se poikkileikkaus olla eteen vai taaksepäin

ps. Tilasin omaani PCS uretaaniset puslat etuvakaajaan ja ei olleet mielestäni mitkään pahan hintaset

saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Juu, tuli viime vuonna vähä sanottua kaikenlaista.f-19 kirjoitti:Normihinta. Ei kaikkea aina saa ilmaiseksi, vaikka Saabin osa onkin kyseessä. Ja jännä kyllä, vaikka olisi yksinkertainenkin osa onkin niin silti niistä joutuu maksaamaan.Doomrider kirjoitti:eikö muka halvemmalla saa kuin 120€!? on meinaan vanhoista tangoista kova hinta! tai niin nokalliit kumminkin... tarvis 88" kaasari satkuu sellaset

Nyt kun on täysikäin

Kun ny viel sais sen kortin. (huomenna olis kirjalliset...)
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Kallistuksenvakaajien asennusohjeet löytyy netistä (900:lle), ja niissä neuvotaan se halkio asentamaan eteenpäin auton kulkusuunnassa.
Tässä vielä linkki
Tässä vielä linkki
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
KIITOS, juuri tätä hainkinMertmi kirjoitti:Kallistuksenvakaajien asennusohjeet löytyy netistä (900:lle), ja niissä neuvotaan se halkio asentamaan eteenpäin auton kulkusuunnassa.
Tässä vielä linkki

ps. kiitos myös oheisesta linkistä, vaikkei asennus muuten niin pahalta tunnukaan....
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Re: kallistuksen vakaajat
Nostetaas vanha aihe ylös, eli 99:iin on asentumassa etuvakaaja, mutta sen päät on jo kuluneet niiden kuppimaisten päätyhelojen kohdalta, eli ei taida Speedpartsin uretaanipuslatkaan tuoda riittävää tiukkuutta niihin. Oletteko tehneet noihin jotain purkkavirityksiä, eli kestäisiköhän siellä päiden kuppimaisten puslien sisällä jokin muovisuikaleet tms?
Harmi kun nuo 99:in asennuskuvat ei näy, ei kenelläkään satu olemaan edellenkään kuvia etuvakaajan asennuksesta 99:iin? Ei viitsisi rälläköidä liikaa ehjiä 99:in vetaritunneleita
Jos joku viitsii napata kuvat oman 99:insä etuvakaaja-asennuksesta niin tarjoan bullakaffit
Harmi kun nuo 99:in asennuskuvat ei näy, ei kenelläkään satu olemaan edellenkään kuvia etuvakaajan asennuksesta 99:iin? Ei viitsisi rälläköidä liikaa ehjiä 99:in vetaritunneleita

Jos joku viitsii napata kuvat oman 99:insä etuvakaaja-asennuksesta niin tarjoan bullakaffit

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98