luisuun saa silloin kun haluaa, ja kahva edellä mennään niin kauan kuin vetoa riittää..

NO TOTTA V***USSA! kirjotat vaa jotai plink plink tekstiä jokapuolelle autoo, niin eiköhän se oo tarpeeks tuningi vekaroillekki?moonlight-tuning kirjoitti:Jaa että tuning car showhunM.p. kirjoitti:tuurin tuning car shouhun tuolla sitten! vituttaa vielä enemmän ku huomasin nyt vielä että sielä jurvassa oli saabikin ollut... kyytis olis vielä päässy ku sukuloimaan muut lähti sinne.![]()
ja missäs todisteet sun näkökyvystä? Ootko harkinnu silmälaseja? Piilolinssitkin on nykyään kuulemma ihan mukavia...bmw kirjoitti:missä löytyy varttimailin aika tulos paperit. omin silmin näin et ajoit jotain yli 15s.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niinpä. Mutta koitappa sanoa sitä jollekin joka ei sitä tajua, että tosielämän tarve toista kuin kikkailu varttimailiajoilla tjsp.
tuolla on video 99 Turbosta vuodelta -78, jossa -78 99 Turbo jättää 525 bmw:n varttimaililla reilusti:Money For Nothing kirjoitti:ohhoh, now he must be really pissed off![]()
Ässä kepittää bemua
Lupaan että tota kyllä yritetään oikein tosissaan, mulla on yksi näyttely mielessä ja ideoita vähän mutta katotaan sitä sitten kun ajankohtaisempi..M.p. kirjoitti:
NO TOTTA V***USSA! kirjotat vaa jotai plink plink tekstiä jokapuolelle autoo, niin eiköhän se oo tarpeeks tuningi vekaroillekki?Eivaan, käytännössä haluaisin ko. vehkeen nähdä.
Jep, autoa on tehty vaan koneen osalta, edessä on tosin bilstainin iskarit, mutta ei mitään muuta, takana sachsin pamput, enkä ole siitä mitään rata-autoa tekemässä niin en ala alustaan sullomaan rahaa. Ja kiihdytys autot on kanssa erikseen, ja toi ei tosiaan kyllä varttimaililla ole mikään häikäisevä, mutta samassa porukassa olevan M5:sen pieksää silti, en sitten tiedä että oliko vaan huonoja lähtöjä ämmän kanssa..dimebak kirjoitti:Tosin koita jo saada päähäs se, että toi Saba ei ole rakennettu kiihdytyskäyttöön, toisaalta eipä sitä ole alustan osalta rakennettu mihinkään jos omistaja itse sanoo alustan olevan vakio.
Itseasiassa, eikö toi mun sitten herätä niin paljon kateutta kun sitä harvemmin tullaan haukkumaan samaan tapaan kun itellä omistuksessa olleita tuninkeja.. Yllättävän asiallista käyttäytymistä ollut missä autolla ikinä pyörinytkin. Joskus aina näitä"paremmin tietäviä" kohtaa ja sanomista tulee.dimebak kirjoitti:Ja mikä siinä oikein on, että jos omistat, rakennat, fiksaat, ajat, tankkaat ja parhaimmat on jos seisot oman auton vierellä niin niitä turbo-Saabien haukkujia riittää.
Sama mulla, nopeampia ja hienompia autoja löytyy aina, enkä ole tota muitavarten rakentanutkaan, vaan itteäni. Ja monta jotenkin oudosti tyydyttävää ohitustilannetta/moottoritieajelua on toi saba jo antanut. Ja kun toi ei edelleenkään ole mikään 1000rpm-6000rpm 400nm vääntävä auto niin sen kanssa paikaltaan lujaa lähteminen on miltei mahdotonta.dimebak kirjoitti:Mutta toisaalta. En minä ajattele, että tuo minun Turbo on mikään teiden raketti. Nopeampia autoja on ja paljon. Mutta lyhyessä yksinkertaisuudessaan tuo on vakionakin mukava käyttöauto ja vaivaton ajettava. Ja missä on suorituskyky parhaimmillaan, niissä tosielämän tilanteissa.
P.S. Ne autot joiden kiihdytysaikoja kannattaa syynätä on kilpa-autoja.
Tuuppa seuraavaksi siihen INFO kioskille aamulla, koska se ajanotto maksaa, niin sähän voisit radan varresta kattoa noi ajat niin ei tarvita ajanottokoneistoa. Voidaan varmasti maksaakin sulle jotain.bmw kirjoitti:missä löytyy varttimailin aika tulos paperit. omin silmin näin et ajoit jotain yli 15s.