B201:n sähköt

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
iku
"Aero"
Viestit: 366
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 13:48
Paikkakunta: Säkylä

B201:n sähköt

Viesti Kirjoittaja iku »

Mikäköhän anturi mahtaa olla kyseesä, se sijaitsee moottorin etupäässä virranjakajan ja termostaatin välimaastossa? Anturin liitin on samantyyppinen kuin muut ruiskun liittimet, eli siinä menee se rautalanka, jota pitää painaa liitintä irroitettaessa.

Edellinen omistaja vaan antoi vinkin, että jos kone ei tahdo lähteä käyntiin, niin tuon liittimen irroittamalla saattaa lähteä hieman helpommin. Yritin EPC:stä etsiä kyseistä anturia, mutten ainakaan pikaisella etsinnällä löytänyt.

Auto on siis 900i 8v -88. EPC antaa muuten kahta eri varianttia vuoden -88 satkuille, 1988 ja 1988B:SE, mitäs eroa noilla mahtaa olla?
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
tuomas
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: To Touko 08, 2003 14:08
Paikkakunta: Espoo/Nummela

Viesti Kirjoittaja tuomas »

se on lämpöaikakytkin. Hinta motonetissä jotain 50 euron kieppeillä.

-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
iku
"Aero"
Viestit: 366
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 13:48
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja iku »

OK, thanks! :)
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
Vastaa Viestiin