Huuto.net

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Reetu

Huuto.net

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Olettekos huudellet tavaraa tuolla huutonetissä ? Minä olen ja olen myynytkin siellä , no nyt huutelin saabia ja voi perkules myyjä huutelee itse lisää toisella nimimerkillä, sain selville ku rupesin tutkimaan menneitä.
On tämä maailman meno mennyt kummaksi ei voi luottaa enää kenehenkään?? Ei vaisinkaan on luottamusta vielä jäljellä saabisteihin!!!
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Mä olen muutaman kerran sieltä kamaa ostannu ja kaikki on mennyt ok.

Laita sinne ylläpitoon tietoa jos joku vedättää :evil:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Ihan hyvin olen itse siellä pärjännyt. Kaikenlaista kusettajaahan siellä liikkuu, joten tarkkana saa olla. Periaatteena olen pitänyt etten puoliammattilaisjobbareiden ja ammattilaisten kanssa tee minkään valtakunnan kauppoja... niiden kanssa ei todella edullisia kauppoja synny... keskenkasvuisiakin välttelen, en oikein osaa luottaa, syystä tai ei.

-J-
Turbo900
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

:? Olen itsekkin törmännyt samaan ja kyseisen tyyppinen toiminta on yllättävän yleistä...
Yleensä vaan paljastaa nämäkin sankarit itsensä leikkimällä yksinään tai kaverinsa kanssa nostattamalla :evil:
Myös hupihuutajia on isot määrät (ainakin autopuolella).
Sinne ei tosiaan kannata laittaa mitään hyvää autoa myyntiin. Jannut luulee saavansa esim.-94 ho**a ci*icin jollain 500e:lla. Romut menee kyllä kaupaksi kuin halpa kalja.
Kaikesta huolimatta huuto.net on kiva paikka 8)
Aero97
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

Tuommoisista myyjistä kannattaa ilmoitella ylläpitäjille sekä antaa käyttäjäpalautetta. Huuto.net:in sääntöjen mukaan huutojen tekeminen toisella nimimerkillä omasta myytävästä kohteesta on yksiselitteisesti kiellettyä. Käyttäjäpalaute ehkä saa toiset varomaan kyseistä kaupittelijaa.
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
saabisti2
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Mulla on sieltä pelkkiä hyviä kokemuksia.
On tullut ostettua DVD:istä ja tietsikan osista aina autoihin asti...
Ja myynyt olen X-boxista Telkkareihin asti tavaraa.

Nytkin olisi yx "vääränmerkkinen" auto 8O :oops: siellä myynnissä! Ostakaa pois!! :D
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Huuto.netissä kannattaa katsoa myyjien omaa palautetta (suluissa nimimerkin jälkeen). jos se on nolla, kyseessä on uusi kaveri, etkä voi tietää hänen rehellisyydestään.

siitä oman kohteen vedättämisestä. Onhan se moraalitonta, mutta toisaalta, tyhmähän on se joka huutaa enemmän kun mitä on valmis maksamaan oikeasti . Vedätyshän ei paljon eroa normaalista ostajan ja myyjän hintaneuvottelusta jossa kumpikin koittaa kepillä jäätä, mistä hinnasta toinen suostuu kauppaan.

Eri asia on sitten jos itse ostaa jotain jälleenmyyntimielessä, niin tuollainen vedätys harhauttaa kuvittelemaan että joku muu olisi valmis maksamaan sellaisen hinnan. Mutta jos ostaa itselleen, sehän on merkityksetöntä mikä tuotteen yleinen arvostus on. Anyway, kantani on kuitenkin että vedätys on moraalitonta oman edun tavoittelua, mutta siihen ei ole pakko "jäädä kiinni": Hyväksi todettu tapa on miettiä valmiiksi sellainen hinta jonka on valmis maksamaan ja huutaa heti sen (käyttäen korotusautomaattia). Tällöin ei tartte murehtia onko vastassa vedättäjä.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
vanha
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja vanha »

Hmm.. Paljon oon myyny ja ostanut (keräilytavaraa) enkä oo moiseen törmännyt. Ehkä se on enempi tuolla 'harvoin myytävien' tuotteiden puolella.... Autot ja elektroniikka vaikka. Eihän esim. niitä autoja oo ku jobbareilla jatkuvasti myynnissä ... mutu.... :roll:
Autoton, velaton, estoton ;o)
jkairt
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Lucafin kanssa samoilla linjoilla. Kyllä ostajan pitää tietää hintansa, josta valmis luopumaan. Ja kait siellä on tuo hintavaraussysteemikin olemassa ?

Ei se sen moraalittomampaa ole kuin osta 2 kolmen hinnalla-tarjouksetkaan. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...
JK
illu
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja illu »

V¤tuttaa!!! Muutamat ostot tehnyt huuto.netin kautta ja kaupat toimineet oikein hyvin. Mutta.. sitten on näitä mulkkuja. Selityksiä löytyy miksi ei ole tavaraa kuulunut ja loppujen lopuksi ei enää kuulu mitään. PERKELE! Lienee muutaman myyjän kohdalla tehtävä jotain ilmoituksia...

kiitos,helpotti!
9-5 2.0t XWD
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

on tullu ostettuu ja onneks ei oo ollu mitää ongelmii, on yleensä tullu luettuu palautteet ennen huutoo vaikka eihän sekää välttis takaa mitää... mut mitä ny noita ihmisten negatiivisii palautteita o lukenu ni onha tuolla vaikka minkälaista hillujaa
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
illu
"Viggen"

Onhan noita palautteita tullut luettua,mutta eipä noista näköjään tiedä..
Harmittaa,hyvä kauppapaikka toisaalta,mutta kahdet oharit/rahan menetykset rupee tympimään. Eli taitaa riittää meikäläiselle..
9-5 2.0t XWD
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

En halua (jälki)viisastella kenellekään jos rahat menee mutta tavaraa ei saa tai vastaavaa, mutta en voi ymmärtää jos/miten kukaan voi luottaa keneenkään varisinkaan tuntemattomaan niin paljon että antaa sille yhtään euroa rahaa missään muodossa ennen kuin kauppatavara on nokan edessä. Oli kaupankäynnin muoto sitten mikä hyvänsä.
9000CS 2,3
illu
"Viggen"

Niinpä.. :? Oma vikahan tuo on,tyhmyydestä SAKOtetaan! Ei niitä kauppoja nyt ihan suin päin käyty.. Mutta,paskaako tässä selitelemään. Eipähän toistu!
9-5 2.0t XWD
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Pieniä ostoja (5-30e) olen tehnyt menestyksellä huuto.netin välityksellä, ja paljon isompia sitten mailitse esim. hifin parissa ja homma on toiminut vielä. Ainahan mätiä omenoita joukkoon mahtuu ja oppirahat on maksettava. Noissa kovin pienissä ostoissa tuo postiennakon osuus tulee niin suureksi, ettei juuri kannata.
BMW 320dA Coupe LCI
Vastaa Viestiin