Ohjaustehostimen toiminnassa ongelmaa
Heh, kuinka ollakaan, että vuoto ilmenee auton etupäästä. ;-)
Lähinnä meinasin, että kuskin eteen vai pelkääjän eteen..
Voi sitten tämän tiedon avulla vähän tulkita parkkihallin lattiaa, kun menen seuraavan kerran CC:n luo (se on tällä hetkellä seisonnassa).
Lähinnä meinasin, että kuskin eteen vai pelkääjän eteen..
Voi sitten tämän tiedon avulla vähän tulkita parkkihallin lattiaa, kun menen seuraavan kerran CC:n luo (se on tällä hetkellä seisonnassa).
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Vuotokohdat
Yleensä on vuotanut rattiakselin sisäänmenosta, mutta myös ohjausvarren stefat saattavat vuotaa.Jope kirjoitti:Se vitsailuista, mitenkäs oli sen vuotopaikan paikallistamisen suhteen?
Mistä kohtaa ohjausvaihde alkaa yleensä falskaamaan?
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Vuotokohdat
Ok, tarkkaillaanpa näitä. Viimeksi auto oli vuotanut pelkääjän eteen lätäkön jotain öljyä, mutta tehostimen säiliössä oli vielä ainetta normaalin verran.9000LPT kirjoitti:Yleensä on vuotanut rattiakselin sisäänmenosta, mutta myös ohjausvarren stefat saattavat vuotaa.
Pitäisi käydä pesemässä se moottori, niin voisi olla jotain toivoa paikallistaa vuodot. :-)
Jos porsii, niin täytyypä kokeilla uusia tiivisteet itse.. Väännän jonkun kirjoitelman aiheesta tänne, jos joudun sen tekemään ja lopputulos on onnistunut.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: Vuotokohdat
Paljon helpommalla pääset kun hommaat Forten tiivisteen pehmentäjää, lurautat tuubista vähän tehostajalle ja loput koneeseen niin loppuu myös se kampiakselin stefan vuotoJope kirjoitti:Viimeksi auto oli vuotanut pelkääjän eteen lätäkön jotain öljyä, mutta tehostimen säiliössä oli vielä ainetta normaalin verran.
Jos porsii, niin täytyypä kokeilla uusia tiivisteet itse.

En voi minäkään noiden korjausaineiden laittamista suosittaa, oli sitten tiivisteenpehmennin tai syylarin kennon paikkaaja.
Jos tietää, että kyseinen auto on menossa paaliin vuoden sisään, niin niillä voi ostaa vähän lisäaikaa toivottomaan tapaukseen, mutta muuten ei. Etenkin myyntifiksaukseen jos käyttää, niin minun moraalikäsitykseni sotii jo kovasti vastaan.
Jos tietää, että kyseinen auto on menossa paaliin vuoden sisään, niin niillä voi ostaa vähän lisäaikaa toivottomaan tapaukseen, mutta muuten ei. Etenkin myyntifiksaukseen jos käyttää, niin minun moraalikäsitykseni sotii jo kovasti vastaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: Vuotokohdat
Mulla oli kanssa repsikan edessä usein tehostinöljyläikkä viime kesänä. Asia korjaantui letkujen klemmareiden kiristämisellä öljysäiliöstä.Jope kirjoitti:Ok, tarkkaillaanpa näitä. Viimeksi auto oli vuotanut pelkääjän eteen lätäkön jotain öljyä, mutta tehostimen säiliössä oli vielä ainetta normaalin verran.9000LPT kirjoitti:Yleensä on vuotanut rattiakselin sisäänmenosta, mutta myös ohjausvarren stefat saattavat vuotaa.
Pitäisi käydä pesemässä se moottori, niin voisi olla jotain toivoa paikallistaa vuodot.
Jos porsii, niin täytyypä kokeilla uusia tiivisteet itse.. Väännän jonkun kirjoitelman aiheesta tänne, jos joudun sen tekemään ja lopputulos on onnistunut.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Jope kun kysyit, vastaan; mulla alkoi vuoto mm. tehostetun hammastangon keskellä olevasta saumakohdasta. Tulkitsin, että siellä sisällä oleva tiiviste olisi lauennut ja koko paska kusi alleen.
Noi letkuliitosten vuodot eivät ole mitään auton vikoja, paremminkin huonon huollon tuloksia.
Noi letkuliitosten vuodot eivät ole mitään auton vikoja, paremminkin huonon huollon tuloksia.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Ok, lisää potentiaalisia vuotopaikkoja tutkittavaksi.. Kiitos vinkistä.
Voisi varmaan vetäistä painepesurilla tuon hammastangon puhtaaksi. näkeepähän sitten, että kerkiääkö vuotaa ennenkuin pääsen uusimaan noita mömmöjä.
Voisi varmaan vetäistä painepesurilla tuon hammastangon puhtaaksi. näkeepähän sitten, että kerkiääkö vuotaa ennenkuin pääsen uusimaan noita mömmöjä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)