Lähiaikoina on Varkaudessa näkynyt todella paljon uusia Saabeja (9000, 9-5 Aeroja, 9-3) ja hieman kysymysmerkillä varustettuna tiedustelenkin onko näistä henkilöistä kukaan eksynyt tänne forumille/klubiin?
Varsinkin tonnareita on tullut vastaan useita, lähinnä matalakeulaisia, näistä yksi jopa CD mallinen. Super-aerot tuntuvat olevan joka toisessa yksilössä alla
Joo mulle tuli uudempi tonnari äskettäin, Makelta pitää kysyä et, onko sinun kone aluperin 170hv ja millä lootalla?
Mulla on tomaatti 170hv ja mietin viriä siihen.
Ja klubilaisia olen.
Automaatti ja alunperin 170hv, viime vuonna sattuneen laakerivaurion jälkeen vaihdettu 20tkm ajettu kone + uusi mitsun (9-5 aero) ahdin ja lisäilty mankuvenat ja virkeämpi boksi maptunilta. Ero tuohon vakioon on _selkeä_, suosittelen lämpimästi.
Mukava huomata että forumin&klubin löytäneitäkin on täällä päin
Ja vanhempaa kalustoa löytyy Könönpellosta yhden omakotitalon pihalta. Punainen 96 vm.73-75 erittäin ryhdikäs ja kilvissä oleva. Tämän bongasin kun appiukon luona olin vierailulla. Oli muuten ainoa 96:nen, joka 2 viikon kesälomareissulla näkyi.
Matti
En tiennytkään, että Varkauden suunnalla on noin paljon jäseniä.
Yhtään tarralla varustettua saabia ei vastaan tullut kesälomareissulla siellä, mutta jospa järjestetään sellainen potkijaistapahtuma ensi kesänä, että tällainen sokeempikin löytää.
Saabel kirjoitti:En tiennytkään, että Varkauden suunnalla on noin paljon jäseniä.
Yhtään tarralla varustettua saabia ei vastaan tullut kesälomareissulla siellä, mutta jospa järjestetään sellainen potkijaistapahtuma ensi kesänä, että tällainen sokeempikin löytää.
Sulla on ollut vaan huonoa tuuria
Meittinkin perheessä on yritetty klubia mainostaa päivittäin parinkin auton voimalla tällä alueella
Nythän näitä alueen saabisteja alkoi löytyä Nykyisin lähinnä lappeenrannan suunnalla liikustelen, mutta jos ja kun varkaudessa pyörin niin tarrakin löytyy tonnarin takaikkunasta