ng900aero kirjoitti:ACC:n paneli irti ja painat kunnolla soittimen takaa, pitäisi lähteä.
Sekö lähtee vain kampeamalla sitten..? Vaiko hätävilkun kautta?
Olen ottanut yhden lisäkytkimen numikan irti ACC:n vierestä, sitten siitä painanut ACC:n irti johtojensa varaan, ja ACC:n reiästä työntänyt rammarin pois paikoiltaan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero kirjoitti:ACC:n paneli irti ja painat kunnolla soittimen takaa, pitäisi lähteä.
Sekö lähtee vain kampeamalla sitten..? Vaiko hätävilkun kautta?
Olen ottanut yhden lisäkytkimen numikan irti ACC:n vierestä, sitten siitä painanut ACC:n irti johtojensa varaan, ja ACC:n reiästä työntänyt rammarin pois paikoiltaan.
Mä olen taas irroittanut apukuskin puoleisen keskikonsolin sivuverhoilun ja ottanut sitä kautta irti ACC:n ja myös jeesannut mankan irroitusta.
Turbo Sensonic kirjoitti:
Mä olen taas irroittanut apukuskin puoleisen keskikonsolin sivuverhoilun ja ottanut sitä kautta irti ACC:n ja myös jeesannut mankan irroitusta.
Sinun tavallasi joutuu nousemaan autosta ja hakemaan työkalulaatikosta torks-meisselin, itse olen aivan liian laiska moiseen
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Turbo Sensonic kirjoitti:
Sinun tavallasi joutuu nousemaan autosta ja hakemaan työkalulaatikosta torks-meisselin, itse olen aivan liian laiska moiseen
Eiks se ole kiva, että on tekemistä ja saa ropata autonsa kanssa?
Tuo torx -avainsetti täytyy tietty säilyttää hanskalokerossa, niin ei tarvitse nousta autosta
Juu oli vaan kehikon yläkantissa jonkinmoinen kieli joka nappasi kiinni, eikä kaapelitkaan olisi riittäneet ulos asti. Otin siis hanskalokeron sekä sivuosan suosiolla ensin irti.
Samalla tuli sitten ekaa kertaa korjattua auto silitysraudalla. ACC:n näyttö siis. Oli muuten tarkkaa hommaa sekin, ja 3 yritystä kesti ennen kuin sain kaikki symbolit näkymään.