Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
apina
"Turbo"
Viestit: 281 Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja apina » Ke Heinä 26, 2006 20:25
eli mites tuon konepellin nyt saa auki ja onko tuon vaijerin vaihtaminen vaikeaa
jus
"Saabisti"
Viestit: 11628 Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jus » Ke Heinä 26, 2006 20:34
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
apina
"Turbo"
Viestit: 281 Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja apina » Ke Heinä 26, 2006 20:44
ok kiitti eiköhän toi tosta ku huomenna pääsee sörkkii tota
apina
"Turbo"
Viestit: 281 Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja apina » To Heinä 27, 2006 18:32
hommasin uuden vaijerin mutta onko se liian pitkä kun ei avaudu toi konepelti toi uus vaijeri o jostai 85-87 satkusta. ai niin ja auto on vm-83 satku onko noissa vaijereissa jotain eroja
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411 Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja 900i » To Heinä 27, 2006 18:37
Olikos siellä konehuoneen päässä mitään säätöä sille?
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24636 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » To Heinä 27, 2006 18:39
mie ostin omaani ihan tavan vaijeria ja suojakuorta,jousihan siellä keulapuolessa on ja kahvan päässä sisällä hyvin pelannu 4vuotta jo.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
apina
"Turbo"
Viestit: 281 Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja apina » To Heinä 27, 2006 18:52
en oo ainakaa huomannu mitää säätöö siin mietin vaan et auttaiskohan jo yrittäis ujuttaa jostai pidempää reittiä kuin alunperin.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24636 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » To Heinä 27, 2006 18:55
ei se kauhean pitempää reittiä voi mennä jos se siellä lokarin luona ja etunurkasta lähtee keulapeltiin.... onko ihan valmis pätkä?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
mart96
"Viggen"
Viestit: 528 Liittynyt: To Elo 05, 2004 11:39
Viesti
Kirjoittaja mart96 » To Heinä 27, 2006 21:32
no onhan siinä säätö tiedysti. Se on siinä lukon lähellä. Se vaijerin suojakuori on kiinni muistaakseni kahdella ruuvilla. Ja siitä säätätkin niin, että tempaa riittävästi. Se mitä reittiä se kulkee ei omaa minkäänlaista merkitystä-kierrä vaikka takakontin kautta. Ihan sama periaate kun polkupyörän jarrussa.
apina
"Turbo"
Viestit: 281 Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja apina » To Heinä 27, 2006 22:49
no niin taas sitä nähtiin että kiiressa ja hermoilessa tekee virheitä säätö kappale oli työkalupakin pohjalla kaiken romun seassa kun tuli niin kiireisesti purettua tuo höskä ja sitten kun kasailin niin eihän sitä muistanut että siinä on se säätö