Tollasen ostin kun halvalla sain

Höhö, missäs on turbolle menevän öljylle suodatus?moonlight-tuning kirjoitti: Ja sellanen jänskä juttu tossa on että siellä on öljyn kierto turbolle otettu öljypohjasta -> orggis bensapumpulle -> turboon -> takaisin öljypohjaan, eli toi vakio kalvopumppu pumppaa turbolle öljyä
täh...mä ainakin ryöstin mun Nissan Sunnyssä öljyt suoraan paineanturilta...hyvin riitti öljynpaine...ja paluu normisti suoraan öljypohjaan...sit tost puutumisest sen verta et mä kun tuuppasin vakio kalvopumpulla bensaa niin se riitti just ykkösellä ja kakkosella ja sit kolmosella vaa boooas...lievän lypsäämisen jälkeen sit taas heräs...yleismallisella nakuttavalla/sähköisellä pumpulla pääs jo vähän pidemmälle mut sekään ei antanut painetta kun 0,35 bar mikä oli aivan liian vähän...paras toimivuus oli 325 bemarin ruiskupumpulla ja kaasariturbon bensanpaineensäätimellä...b-paineista ei mitään muuta tietoa kun et sitku alko kaasari tulvii ni vähän ruuvia takas...moonlight-tuning kirjoitti:Eipä ole ei, mutta kun ainakaan paineanturilta ei voi ryöstää kun sitten se hukkaa koneesta oljynpaineet.. sinällään kyllä ihan toimiva systeemi kai kun toi turbo on ainakin kohtuu hyvässä kunnossa..
Sytkä riittää kyllä.like_a_glove kirjoitti:ja jos ylhäällä rötää niin voisko olla ettei sytkä riittäis...???