Autoista puuttuu muuten yksi tärkeä varuste, jota monesti olen kaivannut: KOMPASSI

Mä olen taas heittänyt kaikki kartat pois autosta poislukien Autoliiton kesän 2006 tietyökartta. Navilla mennään rohkeasti paikkoihin, joissa ei ole ennen käyty (vapaa lainaus Star Trekistäkristian kirjoitti:Yleensä on tullut selvittyä omalla suuntavaistolla mutta kunnollinen kartta löytyy autosta kaiken varalta. Navigaattori... pyh, nykyajan leluja
Siis navigaattorit? Ei nyt sentään. Itse ostin Vantaan Jumbon Citymarketin poistomyynnistä viime vuoden loppupuolella 299 eurolla AvMapin Geosat 2C:n, ja se on toiminut aivan moitteettomasti löytäen kaikki etsimäni osoitteet (kartta on muistaakseni vuoden 2005 päivitys, pitäisi ostaa uusin versiotevisu kirjoitti:Mielestäni käyttöarvoon nähden melko hintavia käikäleitä.
Ja Nissan Patrol / Pajeroissakin olen tainnu kompassin joskus nähdä.kristian kirjoitti:Onhan niitä joissakin autoissa, muutamissa jenkeissä ainakinÄssä kirjoitti:Kartalla ja nettiohjeilla mennään.
Autoista puuttuu muuten yksi tärkeä varuste, jota monesti olen kaivannut: KOMPASSI![]()
Eiköhän noiden navien hinnat tule alaspäin jossain vaiheessa, kun ne yleistyvät.tevisu kirjoitti:Mielestäni sopiva hinta olisi alle satasen. Jokainenhan mittaa laitteen arvon oman varallisuuden ja sen tuoman hyödyn mukaan.Turbo Sensonic kirjoitti:Siis navigaattorit? Ei nyt sentään.tevisu kirjoitti:Mielestäni käyttöarvoon nähden melko hintavia käikäleitä.
saab87 kirjoitti:huonoja kokemuksii on taksikuskeilla noista naveista siinä mielessä että vielä ei oo onnistunu se navi perille asti neuvomaan miu kotipaikkaan joka on aika rehellisesti korvessa. jättää puoleen matkaan ja keskelle ei mitään kun mainostaa olevansa perillä. sen takia nää paikalliset kuskit taitaa suosii karttoja