Sama juttu käynyt aikanaan mulle, mutta sisarukset alkoivat onneksi vain soittamaan suutaan. Sitten olivat vielä niin idiootteja, että kun kehotti olemaan puuttumatta asiaan, jotka eivät heille kuulu, niin heittivät lisää "vettä myllyyn" ja rupesivat aukomaan päitään oikein huolellaDyhWe kirjoitti:Voi v***u mitä porukkaa vois ihmiset oppii pitää huolen omista asioistaan! Ei ees oman muijansa kanssa saa riidellä ku pitää muijan pikkusiskon ja sen dorka kavereiden tulla puhkoo kumit autosta kostoks ku oon sen siskon kanssa riidelly.![]()
Ehkäpä saattaisi jotain seuraamuksia koituaMyrkky kirjoitti: Henkilökohtaisesti pitäisin oikeudenmukaisempana polttopulloa öiseen aikaan renkaanpuhkojan makarin ikkunasta sisään, mut kun siitä saattaisi tulla jo seurauksia itsellekkin..
Noin on tullut toimittua mutta se lommon oikaisu maksaa mihin varkaan naama "hipaisi"ng900aero kirjoitti:Mihinkä sitä virkavaltaa muka tarvitaan, eikait aina tarvitse sekoittaa poliiseja joka asiaan.
Tais olla harvinaisen kovapäinen kaveriPsychocowboy kirjoitti: Noin on tullut toimittua mutta se lommon oikaisu maksaa mihin varkaan naama "hipaisi".Prkle
Olisikohan laitonta täyttää renkaat jollain myrkyllisellä kaasullaJanezki kirjoitti:Tällä paikkakunnalla on törmätty ihan samaan asiaan (renkaiden puhkominen), mutta syy, oli naapurin ilmoitus toiselle, pitää pikkaisen hiljempää ääntä joka iltaisissa pirskeissä. Mikä helvetti se on, että aina puhkotaan renkaat. Naapurilta meni ainakin 2 satsia renkaita + lisäksi tappouhkauksia. -sitä ennen puhkoivat toisen naapurin renkaat, kun erehtyivät autosta.Luojan kiitos sai häädön se kaveri.
V**uttaa tuollainen ilkivalta.![]()
Kyllä tekisi mieli kostaa, mutta tietää missä kunnossa on oma auto sen jälkeen.
En kyllä osaa antaa mitään vinkkejä, vaan otan osaa paskamaiseen tilanteeseen.
Ei ollut kovapäinen vaan vauhti ehti kiihtyä liikaa-> äkkipysäys ja viisaampi antaa periksi eli auto.ng900aero kirjoitti: Tais olla harvinaisen kovapäinen kaveri![]()
Mistäs elämää suuremmasta keskustelusta olen jäänyt paitsi, siitä banaanijutustako:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=42771