Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532 Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city
Viesti
Kirjoittaja j0ne » Ti Elo 01, 2006 11:27
Siksipäs just meinasin et ostas sen dp:n valmiina ja muuten kasailisi...
Mitenkäs tekeekö noilla reilun 300euron coolereilla(esim. HT-tune) mitään ku isot pojat sanoo et niil ahdot nousee/pysyy jopa huonommin ku vakio coolerilla?
ot: tarjotkaa vaan dp:tä privaan jos jollain pyörii nurkissa
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075 Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja 9000LPT » Ti Elo 01, 2006 11:38
Coltti kirjoitti: Tuntuu osalla ihmisistä olevan väärä käsitys tuosta Deepeestä, joten oikaistaanpa: Se ei ole DB... vaan DP = downpipe.
Pilkun nussintaa....
Johtuu osittain työssä käyttämästä yhteydestä DB=Data block.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712 Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Frostgrey » Ti Elo 01, 2006 11:58
Mitenkäs tekeekö noilla reilun 300euron coolereilla(esim. HT-tune) mitään ku isot pojat sanoo et niil ahdot nousee/pysyy jopa huonommin ku vakio coolerilla?
johtuen siitä, että ahtoilma on viileämpää paremman cuulerin ansiosta
Saab 9-3 TTID Vector 2008
KARELPA
"Aero"
Viestit: 326 Liittynyt: To Heinä 17, 2003 12:57
Paikkakunta: JKL MLK
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja KARELPA » Ti Elo 01, 2006 12:38
9000LPT kirjoitti: Coltti kirjoitti: Tuntuu osalla ihmisistä olevan väärä käsitys tuosta Deepeestä, joten oikaistaanpa: Se ei ole DB... vaan DP = downpipe.
Pilkun nussintaa....
Johtuu osittain työssä käyttämästä yhteydestä DB=Data block.
Vai olisko se ollut PLC, eiku CPU, eiku HMI, eiku FC, eiku FB, eiku UDT, eiku VAT, eiku OB, eiku MMC, eiku...
Joten eipä sotketa
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532 Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city
Viesti
Kirjoittaja j0ne » Ti Elo 01, 2006 13:10
Eli tommosella kiina coolerillakin tehot nousee vaikka ahdot vähän kärsiskin? Mites se virtausvastus sit niissä menee?
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075 Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja 9000LPT » Ti Elo 01, 2006 13:22
j0ne kirjoitti: Eli tommosella kiina coolerillakin tehot nousee vaikka ahdot vähän kärsiskin? Mites se virtausvastus sit niissä menee?
Pitäisi olla pienempi. Lisäksi monet on rivoitettu myös sisältä -> isompi jäähdytyspinta-ala.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826 Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Coltti » Ti Elo 01, 2006 18:56
Kyllä se 550x230x65 kiinakuuleri ihan hyvin tuntuu ahtoilmaa jäähdyttävän... Ahtimelta tuleva putki kuuma, kaasuläpälle menevä putki taasen ihan kylmä...
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532 Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city
Viesti
Kirjoittaja j0ne » Ke Elo 02, 2006 00:22
Hmm no sitten vaan mietitään että minkä kokonen jäähdytin pistetään tilaukseen =)
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja Japso » Ke Elo 02, 2006 10:18
Tonnarin ahtoputket taitaa olla lähempänä 2
1/4 " kuin 3".
Foxbody turbo
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532 Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city
Viesti
Kirjoittaja j0ne » Ke Elo 02, 2006 12:18
No onpas ne säälittävän kokoiset =)
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower