Venttiilinvarren kumit vaihtotyön hinta?
-
- "Aero"
Venttiilinvarren kumit vaihtotyön hinta?
Niin eli otsikossa kaikki oleellinen, minkä hintaista remonttia uskaltaa odottaa venttiilivarsien kumien vaihtotyöstä?
Käsittääkseni kantta ei tarvitse irroittaa.
Jos itse ostan osat ja vien pajalle vahdettavaksi, niin onko kokemuksia tarkemminkin niin että paljon noin ajallisesti on kulunut vaihtotyössä?
Onko motonetin "kumiosat" kunnollisia?Uskallanko ostaa ne sieltä?
Käsittääkseni kantta ei tarvitse irroittaa.
Jos itse ostan osat ja vien pajalle vahdettavaksi, niin onko kokemuksia tarkemminkin niin että paljon noin ajallisesti on kulunut vaihtotyössä?
Onko motonetin "kumiosat" kunnollisia?Uskallanko ostaa ne sieltä?
Muukkonen
Bmw 523 Touring
Bmw 523 Touring
-
- "Aero"
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Haku........
Turbo S kirjoitti:
kyllä venttiilin varrenkumit finalissa minun autolla oli ajettu 240.000 olivat vaihtaneet kumit yllätys oli liima unohtunut kumeista että työ meni uusiksi 300.000 km.kohdalla pöläytti mahtavat sauhut puoli lämpimällä moottorilla. ei missään nimessä kannata ottaa kantta sen takia pois saa vaihdettua paineilmalla kaveri vaihtoi kumit 4tuntiin korjaamo hinnalla.45ekee tunti ja kumit ostin tarvikeena.n.20ekee sarja bemu käytää samoja kumeja. meni muuten satunnaisesti öljyä aika paljon 1000 km. ja litra öljyä.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... neistuksen

Turbo S kirjoitti:
kyllä venttiilin varrenkumit finalissa minun autolla oli ajettu 240.000 olivat vaihtaneet kumit yllätys oli liima unohtunut kumeista että työ meni uusiksi 300.000 km.kohdalla pöläytti mahtavat sauhut puoli lämpimällä moottorilla. ei missään nimessä kannata ottaa kantta sen takia pois saa vaihdettua paineilmalla kaveri vaihtoi kumit 4tuntiin korjaamo hinnalla.45ekee tunti ja kumit ostin tarvikeena.n.20ekee sarja bemu käytää samoja kumeja. meni muuten satunnaisesti öljyä aika paljon 1000 km. ja litra öljyä.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... neistuksen
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Miks 16-tappisen kumet pitäs liimata kiinni? Kyllä nuo on tähän mennessä kestänyt ilmankin. Se lukitus on kyllä sen verran pitävä, että laadukkaat kumet taatusti pysyvät paikallaan omillaankin.jus kirjoitti:Hyvinkö ne kumit saa liimattua jos kantta ei avata ja venttiilit on paikallaan?
Foxbody turbo
-
- "Aero"
-
- "Aero"
Re: 4 h
Mikähän paja, ja missäpäin suomenniemeä.Julle kirjoitti:Mullekkin vaihtoivat kannen paikallaan ollessa kumit 4h. Ja tekee edelleenkin neljän tunnin veloituksella kyseisen homman muillekkin.

Narua kuppiin, vai millä menetelmällä.

Ps: Aloittaako Sakke alusta uudelleen, ei se mimmi nyt niin kaukana ollut.