Firges9000 kirjoitti:Julkiselle herjanheitolle ja loankaadolle on foorumeissa, yleensä, Modet.
Koitappa olla vastaamatta, jos itse saat satuttavan törkyviestin, jota ei poisteta heti.
Tiedän sen olevan vaikeaa, enkä väitä itsekään olevani mikään täydellinen teflon-mies, joka pysyy viilipyttynä vaikka lentäisi lapiokaupalla paskaa naamalle.
Mitenkään retostelematta (tämä on pikemminkin sääli, että olen näin nörtti) sen sijaan voin sanoa, että olen kolmentoista internet-vuoteni aikana nähnyt jo niin paljon eri netin keskustelukanavilla liekitystä ja tappelua, että tiedän, että se katkeaa heti kun ensimmäinen lakkaa vastaamasta.
Faktahan on kuitenkin se, että meillä ei ole täällä 24h-päivystystä, eikä kellekään meistä makseta siitä, että näitä threadeja siivoillaan. Best effort. Näemmä ei riittänyt. En osaa muuta sanoa, enkä paremmin omaa toimintaani puolustella.
Ymmärrän toki, että olet tällä hetkellä todella vihainen, mutta onko ylläpito kuitenkaan se oikea osoite purkaa tuota? Olen yrittänyt kaikin puolin puhein (kirjoituksen) keinoin saada noita jätkiä ymmärtämään että menee metsään, mutta eivät ole ottaneet onkeensa.
Olen siis tehnyt ennaltaehkäisevää (joskin näemmä hedelmätöntä) työtä kirjoittamalla noille pojille uudestaan ja uudestaan, miksi heidän tulisi lopettaa julkinen vittuilu.
Toki tällainen ennaltaehkäisevä työ ei mitenkään näy julkisuuteen, etenkään kun se ei kaiken lisäksi edes auttanut mitenkään. Et arvaa kuinka paljon minua vituttaa henkilökohtaisesti, että olen noille jätkille kerta toisensa jälkeen kuluttanut näppäimistöäni ja yrittänyt monin tavoin perustellen hieroa rauhaa tälle foorumille ja saada heitä lopettamaan vittuilu.
Edelleen: kumpikin osapuoli voi olla "se parempi" ja lopettaa julkisen sodankäynnin täällä.
Ei siinä kahvikuppilan turpiinvetokisat mitään auta.
Se baarijuttu ei ollut turpaanvetokilpailun ehdotus, vaan aivan vilpitön ehdotus, että osapuolet keskustelisivat asiat puhki jotain yksityistä keskustelukanavaa pitkin.
Vaan ilmeisesti ollaan jo kauan sitten ylitetty ne rajat, että hommasta päästäisiin yli keskustelemalla.
Kaikesta huolimatta, jutun jälkipuintia on turha käydä täällä foorumilla.