Tänään sitten selvisi lisää tästä pienestä ongelmasta. - tai sitten ei...
Soitin Hertsikkaan ja kysyin onko loukkoa näkynyt? (sehän on siis ainoa mikä puuttuu huohotinpäivityksestäni) Ei ollut koko suomessa, eikä ruotsissakaan. Ihmettelin Hertsikan huoltoon sitä, että kun he puheidensa mukaan ovat tehneet kaikki muut valmiiksi ja vain loukko puuttuu, niin miksi minun päivitys ei ole alkuunkaan samanlainen, kuin kaverilla, joka osti omaan autoonsa päivityksen Varistosta.
Sanoin, että kaveri oli ostanut uusimman päivityspaketin ja siinä oli tullut mukana uudet öljyntäyttöputkenpäät ym. erilaista mitä minulla ei tuossa ole. Siellä oltiin ihmeissään, että mistä ihmeestä minä oikein puhun.
He eivät olleet kuulleetkaan mistään huohotinpäivityksestä.
Soitin Olariin, eikä siellä oltu kuultukaan koko päivityksestä. Lupasivat selvittää mitä tavaraa siihen oikein kuulu.
Soitto Varistoon ja heiltä löytyy joitain paketteja uusinta huohotinpäivitystä. -ei siis mitään ihmettelyjä että mikä päivitys
Ilmoitin Hertsikan huoltoon, että hoitakaa nyt sieltä Varistosta se uusin päivityspaketti ja laittakaa se sinne autoon. NO OHO, nyt siellä tietokoneella näkyikin, että Varistossa on yksi loukko.
Suomeksi sanottuna vituttaa ja ihmetyttää näiden Länkkärin eri kohteiden tietotaso. Eikö siellä kerrota kaikille kaikkea? Onko se niin tulosvastuullista touhua, että jos joku näistä paikoista on saanut tietoonsa jotakin, niin sitähän ei toisille kerrota, kun "meillä käy sitten kauppa paremmin, kuin toisessa pisteessä".
Olen saanut näiltä liikkeiltä niin paljon ristiriitaista tietoa tähän aiheeseen liittyen, että enää en tiedä mikä on totta ja mikä paskaa.
Tähän loppuun vielä Hertsikan huoltopäällikön lause, jonka hän sanoi tänään puhelimessa:
"Jos ihan rehellisiä ollaan, niin tuo loukko ei sitä savutusta poista, vaan vika on turbossa. Turbon akselin stefa vuotaa öljyä pakosarjaan ja käynnistettäessä kylmänä, se polttaa sen öljyn pois."
MINKÄS VUOKSI MINÄ TUON AUTON VEINKÄÄN TUONNE HERTSIKKAAN