Potilas: Saab 9000 CD Turbo '89 (DI/APC, stage 2)
Oire: Jos kaasun nostaa hitaasti ahdoilta, lähtee ahtopaine hiukan laskemaan, jonka jälkeen ('bout niillä tienoin, kun paineviisari palaa keltaiselle alueelle) auto nykäisee sen oloisesti, että moottori tuntuisi tärähtävän.
Päätelmä: Mieleen tulee joku moottorin tukikumeista, mutta mikä niistä?
Kummastus: Jos kaasun nostaa nopeasti (eli niin, että bypass sylkäisee paineet imuputkeen), mitään tärähdystä ei tapahdu, vaan auto toimii _just_ niinku pitää.
Hidas kaasunnosto nykäisee/täräyttää
Hidas kaasunnosto nykäisee/täräyttää
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Oisko se moottorin hydraulinen alakumi kenties porsinut??
Itsellä samanlaiset oireet ja se kumi on kussut kaikki nesteensä pihalle...
Ainut vaan että multa meni pakoputkikin sen takia...
Jos nyt oikein muistan niin uusi maksaa about 300 eurooppalaista.
Itsellä samanlaiset oireet ja se kumi on kussut kaikki nesteensä pihalle...
Ainut vaan että multa meni pakoputkikin sen takia...
Jos nyt oikein muistan niin uusi maksaa about 300 eurooppalaista.

#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi