Jos oikeasti haluaa, niin tuokin on kyllä mahdollista. Eli laittaa esimerkiksi Hestecin ja dynottaa siitä sellaiset lukemat paperille että se on enintään +20% yli vertailumoottorin. Hesteciin Harinen pystyy tekemään sellaisen softan millä on hyvät mahdollisuudet läpäistä VTT:n päästötesti jolloin muutoskatsastuskin on mahdollinen.Hook kirjoitti:
Jos haluaa oikeasti katkaista napanuoran noihin (nordic/bsr/maptun) viripajoihin, niin autoon on vaihdettava joku itse säädettävä moottorinohjaus kuten (Tatec, hestec yms..), jolloin ammattaitaitoiset dynot voivat säätää autoasi patenteillesi.![]()
Muutoskatsastus on tunnetusti erittäin vaikeata lastutetulle autolle, eikä täysin erilainen "kilpakäyttöön suunniteltu" moottorinohjaus ainakaan helpota hommaa.. Varsinkaan jos on paljon poikkeavia osia konepellin alla..
Hook
Sitten myöhemmin voi läppäriltä tipauttaa hieman paremmat säädöt kun haluaa mennä lujempaa...vaikka Saabistien syyskokouksessa...

t. Mika