
..Ulompi vetonivel ei irtoa!.. irtoshan se *#"%&¤
Kiitos vain tsemppaamisesta. Voimaa lisää niin kyyllä se siitä, näköjään. Akseli penkkiin ja moskalla päähän (hieman Lordia taustalle pauhaamaan..) niin kyllä irtos. Hullulta kyllä tuntui kun viimeksi lähti kuin veitsi voista (auto oli kyllä ´89..? ). Takaisin laittaessakin sai takoa kuin mielipuoli että sai sisään uudestaan. Kaikkea sitä... No, aiheesta ropasin kun sai näköjään palloniveletkin vaihtaa sekä jarruletku oli haprastunut. Eikun konttorille 

Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
No vois sun perskeles! Tämäkin vielä. Eli tais ottaa vetonivel hieman itseensä tuosta möykkäämisestä. Pikkuhiljaa hiipii kuuluville semmonen jumputus, varsinkin jos kääntää hieman jompaankumpaan suuntaan. Kuuluu kyllä suoraankin ajaessa, mutta huomattavasti vaimeammin. Äärilaitoihin käännettäessä ei silti kuulu mitään. Veto päällä siis jumputtaa ja heti jos löysää vapaalle tai painaa kytkintä niin se jupina loppuu.
Mitäs sanotte tämän kuvailun perusteella? Hakkasinko onneton vetonivelen paskaksi, vai alkaako laakeri olla finaalissa? Oma veikkaus (valitettavasti) on kyllä vetonivel. Voi voi voi...
Jos tässä nyt vaihtaa tuon nivelen, niin miten suosittelette laitettavan sen paikoileen jos se ei kerta paukutusta kestä?
Mitäs sanotte tämän kuvailun perusteella? Hakkasinko onneton vetonivelen paskaksi, vai alkaako laakeri olla finaalissa? Oma veikkaus (valitettavasti) on kyllä vetonivel. Voi voi voi...

Jos tässä nyt vaihtaa tuon nivelen, niin miten suosittelette laitettavan sen paikoileen jos se ei kerta paukutusta kestä?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Ei vain oikein sovi kuvaa se että jumputus lakkaa kun löysää kaasun. Mutta tokihan se varmaan mahdollista on. Tutkitaan ja sitten hutkitaan...ari_viitanen kirjoitti:Veikkaan laakeria kun ite vaihdoin vetarin kummit niin ei mennyt kovin kauaa kun rupesi jumputus ja hurina kuuluun. -89 900
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
kuulia siel vakionopeusnivelessä on niinku laakerissakin, hakkaamisen voima ei sais mennä kuulien läpi. Hakkaamisessa voipi syntyä helposti muutaman tonnin voima ja se kun kohdistuu muutamalle kuulalle pistemäiseksi pintapaineeksi voipi syntyä pysyvä monttu.
Pitää vaan hiomanauhalla tms sellasella hyvin putsata paskat pois ja voidella sovite, jos liika tiukka vielä niin nauhalla pikkasen löysää sovitetta.
usein on joku kulumaolake tms ruostepatti joka sitä juttua tiukentaa, ne pois.
Pitää vaan hiomanauhalla tms sellasella hyvin putsata paskat pois ja voidella sovite, jos liika tiukka vielä niin nauhalla pikkasen löysää sovitetta.
usein on joku kulumaolake tms ruostepatti joka sitä juttua tiukentaa, ne pois.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Hä?Allan K kirjoitti:Ota mutteri pois ja lähde ajamaan vähän..
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red