NG900 ohjaustehostimen hydrauliputki

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
hedge
"Kaasari"

NG900 ohjaustehostimen hydrauliputki

Viesti Kirjoittaja hedge »

Olen vaihtamassa vm.98 NG 900:een ohjaustehostimenpumpun hydrauliputkea. Kyseessä on putki joka kulkee jossain jäähdyttimen alapuolella. Uusi putki minulla on, mutta tarvitsisin tietoa kuinka monimutkainen operaatio on kyseessä (pitääkö purkaa jäähdytin pois että saa vanhan pois jne.). Onko kukaan tehnyt moista operaatiota?
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Re: NG900 ohjaustehostimen hydrauliputki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

hedge kirjoitti:Olen vaihtamassa vm.98 NG 900:een ohjaustehostimenpumpun hydrauliputkea. Kyseessä on putki joka kulkee jossain jäähdyttimen alapuolella. Uusi putki minulla on, mutta tarvitsisin tietoa kuinka monimutkainen operaatio on kyseessä (pitääkö purkaa jäähdytin pois että saa vanhan pois jne.). Onko kukaan tehnyt moista operaatiota?
NG900:n WISsin mukaan jäähdytintä ei tarvitsisi purkaa pois.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
hedge
"Kaasari"

Turbo Sensonic kirjoitti:
hedge kirjoitti:Olen vaihtamassa vm.98 NG 900:een ohjaustehostimenpumpun hydrauliputkea. Kyseessä on putki joka kulkee jossain jäähdyttimen alapuolella. Uusi putki minulla on, mutta tarvitsisin tietoa kuinka monimutkainen operaatio on kyseessä (pitääkö purkaa jäähdytin pois että saa vanhan pois jne.). Onko kukaan tehnyt moista operaatiota?
Selvä homma. Pitää koittaa tuota vaihtoa. Kiitoksia!
hedge
"Kaasari"

Vaihto olikin harvinaisen helppoa. Ei tarvinnut irroittaa puskuriakaan. Pohjamuovit irti jäähdyttimen alta ja hieman pujottelua niin letku lähti ihan kivasti pois. Kerrankin jokin homma sujui kohtuu vaivattomasti :D . Kiitoksia...
NG900 2.0 1998
NG9-3 SC 2.0t BioPower 2009
Vastaa Viestiin