Hieno aero
Re: Hieno aero
Jep, bongasin kyllä tuonkin erikoisuuden. Ollut ilmeisesti esittelyautona. Ei taida tulla samanväristä aeroa vastaan oikein missään.Sami kirjoitti:Myyjä kertoo olevan alkuperäisen värinen:
http://www.blocket.se/vi/8879016.htm?ca=11_s

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
vastaavan värinen oli noin pari vuotta sitten myynnissä... vm 91 Turbo S, väri oli tosiaan sama, helmat ym korinväriset (kuten tuossa kuvan autossa). Kone oli vuodelta 93, kilometrejä taisi olla 320tkm. ja hinta muistaakseni olla silloin 32 000kr. (vai oliko peräti lähes 40 000)
Sitä silloin kuolasin, ajankohta vain ei ollut silloin vielä oikea
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
En tiedä puhutko samasta autosta, mutta myös itse kattelin pari vuotta takaperin samanlaista autoa blocketista. Olin myös myyjään yhteydessä.Money For Nothing kirjoitti:vastaavan värinen oli noin pari vuotta sitten myynnissä... vm 91 Turbo S, väri oli tosiaan sama, helmat ym korinväriset (kuten tuossa kuvan autossa). Kone oli vuodelta 93, kilometrejä taisi olla 320tkm. ja hinta muistaakseni olla silloin 32 000kr. (vai oliko peräti lähes 40 000)
Joku, täällä foorumillakin vaikuttava henkilö, oli kuitenkin minua nopeampi ja kävi katsomassa autoa. Tämä kaveri ei autoa kuitenkaan ostanut ja kertoilikin täällä foorumilla hieman autosta. Sain sellaisen kuvan, että myyjä oli antanut olettaa auton olevan paremmassa kunnossa kuin se oikeasti oli. Niinpä päätin unohtaa koko auton, vaikka se kivalta netissä näyttikin

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Ilmoituksessa oli muistaakseni auto kuvattuna takaviistosta, ja konevaihdon tosiaan kokenut ilmoituksen perusteella. En sen tarkemmin muista mitä muuta siitä sanottiin.Jani O kirjoitti:
En tiedä puhutko samasta autosta, mutta myös itse kattelin pari vuotta takaperin samanlaista autoa blocketista. Olin myös myyjään yhteydessä.
Hinta oli kuitenkin korkeahko... varmasti kuitenkin suhteessa huomioiden ton ikästen saatavuus. Ja tosiaan oli jo Turbo S merkinnöillä (eikös nuo kaikki uudemmat?)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01