900i..vikakoodeja??

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
sabbe744
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: To Elo 10, 2006 21:15

900i..vikakoodeja??

Viesti Kirjoittaja sabbe744 »

eli olisin kysyny et voiks tommosesta 8v ruiskusta lukee mitenkään vikakoodeja?? luulis kuiteski ku ruisku on..tää on varmaan se k-jetronic..? en ainakaan ole huomannu et tässä olis jotain merkkivaloja mittaristossa tähän aiheeseen liittyen..? olis kiva jos joku selventäis tyhmälle.. :) ku vaivaa vähän nuo ajossa nykimiset ja kylmänä täys tehottomuus..kiitos jo etukäteen..
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

K-Jetronic itsessään on täysin mekaaninen laite, ei mitään "järjellä" toteutettua ohjausta. Sitä myöden ei myöskään mitään vikakoodeja voi tallentaa mihinkään muistiin kun sitä ei ole.

Ainoat sähköt löytyy ohjauspaineensäätimen lämmitys (jatkuva 12V ajovirrat päällä), lisäilmaluistin lämmitys (jatkuva 12V ajovirrat päällä) sekä kylmäkäynnistyssuuttimen ohjaus lämpöaikakytkimen kautta. Kun kytkin sanoo että on liian kylmä (johtaa) niin silloin lisärikastus suutin antaa imusarjaan pensaa sen ajan kun virta-avain on starttisasennossa.

Viisaammat korjaa jos olen ymmärtänyt kjetin vaikeat sähköt väärin :D
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ja oliko se maksimissaan 8sek kun tuo suutin on auki...
käy säätämässä seokset, co ~3.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin