Käytetty 9-5 2,3t uusimmassa Tuulilasissa

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
nipa
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: Su Syys 19, 2004 20:18
Paikkakunta: Espoo

Käytetty 9-5 2,3t uusimmassa Tuulilasissa

Viesti Kirjoittaja nipa »

En huomannut aiheesta säiettä täällä...

Oletteko lukeneet?

Peruspositiivinen testi, 3v / 60 tkm liisaritaustainen saba kollattu suht yleisellä tasolla läpi.

Miinuksena ja kehoituksena koittaa saada kalliiksi epäilty radion näyttö (SID!) korjattua liikkeen piikkin, samoin alustavaa huolestuneisuutta öljyvuodosta.

Lisäksi todettiin auton seisseen kauan vaihtoautorivistössä, syyksi epäiltiin liian korkeaa hintaa sekä karvalakkivarustusta, lehden mukaan kun 9-5:lta odotetaan hyvää varustelistaa. Perusvarustuksen lehti sinällään totesi hyväksi.

Comments, muut lukijat?

PS SID on varsinainen kestomurhe, omakin on taas temppuillut vaikka sen kertaalleen korjasin vinkkien perusteella (paitsi etten rohjennut käyttää silitysrautaa), pitänee avata äänestys jossa kaikki jolla ei koskaan ole ollut SID-ongelmaa saavat käydä tunnustamassa ihmeen... :roll:
9-5W 2.0t Aut. vm.-01 + Biopower
nipa
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: Su Syys 19, 2004 20:18
Paikkakunta: Espoo

OT: Ruotsin aikaa

Viesti Kirjoittaja nipa »

Kerhon kello taitaa muuten käydä Ruotsin aikaa, mikä tietysti Saab-klubille sinällään luonnollista onkin? 8)

Postasin 13:11, en 12:11... :lol:
9-5W 2.0t Aut. vm.-01 + Biopower
nipa
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: Su Syys 19, 2004 20:18
Paikkakunta: Espoo

Re: Käytetty 9-5 2,3t uusimmassa Tuulilasissa

Viesti Kirjoittaja nipa »

9-5T kirjoitti:Kuntoarviossa kytkin sai hyvän arvosanan automaattivaihteisessa autossa :?:
:lol:

No, Tuulilasi on ainoana lehtenä taistellut yksityisen autotuonnin puolesta tutkainta vastaan, joten energiaa ei ehkä enää riittänyt itse asiaan. Tuossa lehdessähän oli Myyntitykin artikkeli aikamoista tykitystä, kun sitä rupesi pohtimaan. Paljastus miten kartelli toimii, ja miten valtiovalta sen sallii ja sitä itseasiassa ylläpitää (päätös olla tekemättä mitään on päätös sekin).

Lehti on kotona, pitääkin katsoa onko tuo kytkinkommenti autotohtorin vai TL:n tekemä :roll:
9-5W 2.0t Aut. vm.-01 + Biopower
Sonett73
"Hölösuu"
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 19:41
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sonett73 »

Hei!

Kyllä taas joku insinööri oli taas pistänyt parastaan kirjoittaessaan tuota artikkelia - väittää, että levyjarruissa ei ole palojen palautusjousia ja palat siirtyvät kun JARRULEVYT TAIPUVAT AJON AIKANA. Apua, sellaisella autolla ei varmaan uskalla kovin kovaa ajaa!

Kaikki me tiedämme, että jarrumännän tiivistehän sen männän vetäisee takaisin jarrutuksen jälkeen.

Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Sonett73 kirjoitti:Hei!

Kyllä taas joku insinööri oli taas pistänyt parastaan kirjoittaessaan tuota artikkelia - väittää, että levyjarruissa ei ole palojen palautusjousia ja palat siirtyvät kun JARRULEVYT TAIPUVAT AJON AIKANA. Apua, sellaisella autolla ei varmaan uskalla kovin kovaa ajaa!

Kaikki me tiedämme, että jarrumännän tiivistehän sen männän vetäisee takaisin jarrutuksen jälkeen.

Ari
Tuo jarrulevyjen taipumisen voisi hyvinkin olla mahdolista jossain itävehkeissä :lol:
Mutta täysin käsittämätöntä tekstiä, onkohan joku kesätoimittaja taas ollut asialla 8O
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin