Taustapeilistä ainakin näytti roikkuvan sellainen pieni "Saab" koristetyyny ja klubitarrakin löytyi lasista, mutta huomasin sen vasta kohdalla.

EDIT: Lisätään vielä sen verran että kuskilla (eli minulla) oli käsi roikkumassa ulkona ikkunasta.

Kuulostaa "Holmes"in autolta.Tuha kirjoitti:Ketäs mahtoi olla liikkeellä hopealla Saab 9-5:llä Seinäjoella liikennevaloissa minua vastapäätä.
Taustapeilistä ainakin näytti roikkuvan sellainen pieni "Saab" koristetyyny ja klubitarrakin löytyi lasista, mutta huomasin sen vasta kohdalla.
Itse olin liikkeellä isän 9-5 jossa verkkomaski ja siinä ei ole klubitarraa vaikka saabclubiin kuulutaan.
EDIT: Lisätään vielä sen verran että kuskilla (eli minulla) oli käsi roikkumassa ulkona ikkunasta.![]()
Tuli kyllä huomattua... mietiskeltiinkin siinä että onko ilmastointi sökö kun oli kaikki ikkunat aukiTuha kirjoitti:EDIT: Lisätään vielä sen verran että kuskilla (eli minulla) oli käsi roikkumassa ulkona ikkunasta.![]()
Joo ilmastointi on tosiaan sökö, eli putki / letku viritelmä on alkanut vuotaa sieltä etupuskurin takaa kesän mittaan ja on nyt kokonaan poistettuna, tosin putken päät tulpattuna niin ettei lika ym. pääse menemään putkiin. Mäntykorvelta Kokkolasta ostettuna jo purkuautosta irroitettu putki autotallissa odottamassa asennusta.Money For Nothing kirjoitti:Tuli kyllä huomattua... mietiskeltiinkin siinä että onko ilmastointi sökö kun oli kaikki ikkunat aukiTuha kirjoitti:EDIT: Lisätään vielä sen verran että kuskilla (eli minulla) oli käsi roikkumassa ulkona ikkunasta.![]()
![]()