Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
9000CD23T
"Team Ylläpito"
Viestit: 7777 Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 9000CD23T » Ma Elo 07, 2006 10:37
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081 Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava
Viesti
Kirjoittaja Muksu » Ma Elo 07, 2006 21:37
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273 Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi
Viesti
Kirjoittaja saab87 » Ma Elo 07, 2006 21:41
ei enää kielitaito riitä ni ei voi ees foorumia lukee
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835 Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja karg » Ti Elo 08, 2006 08:06
Olihan siellä hienoja kuvia.
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714 Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Rafu » Ti Elo 08, 2006 09:07
Nätti 1993 avo 900 myynnissä, oli kyllä hintaakin sen 13000.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117 Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo » Ti Elo 08, 2006 10:48
Hieno logo tosiaan..
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081 Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava
Viesti
Kirjoittaja Muksu » Ti Elo 08, 2006 16:20
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273 Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi
Viesti
Kirjoittaja saab87 » Ti Elo 08, 2006 20:22
Muksu kirjoitti:
Herää kymysys, että mitä nuo aarnikotkat keskenään haastelevat
saabeista?
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125 Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja MacTurbo » To Elo 10, 2006 13:32
Muksu kirjoitti:
Herää kymysys, että mitä nuo aarnikotkat keskenään haastelevat
Tonnarin tasapainoakseleiden ketjun poistamisesta
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085 Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali
Viesti
Kirjoittaja dq » La Elo 12, 2006 02:10
MacTurbo kirjoitti: Muksu kirjoitti:
Herää kymysys, että mitä nuo aarnikotkat keskenään haastelevat
Tonnarin tasapainoakseleiden ketjun poistamisesta
Eipäs kun og900:n laatikkoöljyistä. (tilanne ei näytä muuttuvan yhtään mihinkään suuntaan ajan saatossakaan)
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081 Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava
Viesti
Kirjoittaja Muksu » La Elo 12, 2006 19:53
dq kirjoitti: Eipäs kun og900:n laatikkoöljyistä. (tilanne ei näytä muuttuvan yhtään mihinkään suuntaan ajan saatossakaan)
Jompi kumpi niistä kehuu, että OG:n kattoverhoilu ei roiku mistään
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Sami
"Hölösuu"
Viestit: 1009 Liittynyt: Ma Touko 19, 2003 14:55
Viesti
Kirjoittaja Sami » La Elo 12, 2006 20:06
Hieno foorumi ranskiksilla ja hyvät aihepiirit, kuten ruotsalaisillakin. Saab-historiakin on saanut oman osastonsa. Mitä vaihdelaatikkojuttuja lueskelin, niin ranskalaiset ovat vissiin enempi harrastaneita seppiä. Tuntuvat vaihdelaatikotkin rakentavan itse ja ihmettelevät että mistä laakereita yms. Ai niin, laatikkoöljyistä ovat pääseet konsensukseen ajella 80W90, redlinellä tai 10W30 moottoriöljyillä.
http://forum.saabsportclub.com/saab/900 ... 5725-1.htm Vaihtoväli 60000km.
Asiallinen tyyli noilla teknisillä osioilla viestiketjujen otsikoinnissa.
Ei heti löytynyt kattoverhoilujuttuakaan:)
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085 Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali
Viesti
Kirjoittaja dq » Su Elo 13, 2006 01:17
..*naur* No pitihän se arvata, laatikkoöljykiistely on kansainvälistä puuhaa.
Hmm, joko siellä ilmasto auttaa kattoverhoilun kiinnipysymisessä..tai sitten suurimmalla osalla on rättikatto.