F1 Toyota
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Pitihän siellä käydä. Hyvin se Toyota vinkaisi mutta Kankkunen ajoi ralli-Corollalla _paljon_ kovempaa.
Se Trullin kommentti "pomppuisesta" radasta oli aika lievästi sanottu. Kun asfaltti vaihtui mukulakiveksi, ei F1:llä tainnut kertaakaan olla neljää pyörää yhtäaikaa tienpinnassa.
Se Trullin kommentti "pomppuisesta" radasta oli aika lievästi sanottu. Kun asfaltti vaihtui mukulakiveksi, ei F1:llä tainnut kertaakaan olla neljää pyörää yhtäaikaa tienpinnassa.
Viimeksi muokannut Svc, Su Elo 13, 2006 09:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Tulihan sitä käytyä F1:stä katsomassa.
Ja lievä pettymys oli,kun Trulli ei kummoista esitystä pystynyt tarjoamaan.
Soundit oli aika makeet ,mutta se taisi olla parasta mitä pystyivät formulalla tarjoamaan.
Kankkunen taas oli aivan elementissään WRC-Corollalla. Huimaa vauhtia suht' kapealla baanalla päästi menemään. Juha taisi jättää joka mutkaan mustaarantua luistatellessaan ne läpi.Makeeta!
Ja lievä pettymys oli,kun Trulli ei kummoista esitystä pystynyt tarjoamaan.
Soundit oli aika makeet ,mutta se taisi olla parasta mitä pystyivät formulalla tarjoamaan.
Kankkunen taas oli aivan elementissään WRC-Corollalla. Huimaa vauhtia suht' kapealla baanalla päästi menemään. Juha taisi jättää joka mutkaan mustaarantua luistatellessaan ne läpi.Makeeta!

#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Kävin, mutta en nähnyt mitään 
Äänetkin kuuluivat kohdallani vain vaivoin, sillä olin Kaisaniemenkadun ja Vilhonkadun risteyksessä, jossa formula ajoi lähes tyhjäkäynnillä. Ralliautosta kuului vähän renkaiden vinkunaa, siinä kaikki.

Äänetkin kuuluivat kohdallani vain vaivoin, sillä olin Kaisaniemenkadun ja Vilhonkadun risteyksessä, jossa formula ajoi lähes tyhjäkäynnillä. Ralliautosta kuului vähän renkaiden vinkunaa, siinä kaikki.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Hieno tapahtuma oli! Vähän jo etukäteen ihmettelinkin, että pystyykö formulalla ajamaan sitä mukulaa, kun ei oikein viitsi satkullakaan sitä ajaa, kuin pakosta (hirvee tärinä ja ravistus satkun alustalla). Ei sinällään petytty, kun nähtiin sentään aito F1 liikkeellä ja kuultiinkin:) Kankkusen revittely oli hienon näköistä (oltiin kaisaniemen päädyssä katsomassa. Lapset seisoi matalan sähkökaapin päällä ja me vanhemmat istuttiin sen reunalla. Hyvin näki. Lähemmäs rataa ahtautuneet eivät varmaan nähneet paljoakaan)
Tapahtuma-alueella viihtyi ja mukaan tarttuikin kaikenlaista mainosmateriaalia ja julistetta. Vaimo pääsi vaihtamaan F1:n rengasta. Pisteet Toyotalle hienosta (ja ilmaisesta) tapahtumasta.
Tapahtuma-alueella viihtyi ja mukaan tarttuikin kaikenlaista mainosmateriaalia ja julistetta. Vaimo pääsi vaihtamaan F1:n rengasta. Pisteet Toyotalle hienosta (ja ilmaisesta) tapahtumasta.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Olihan sitä tätäkin mielipidettä (uutisten mukaan 10 lopulta oli vänkäämässä):
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... 944&page=3
Ite en paikalle viittinyt tunkea, kuuntelin sitten saundeja etäämpää ikkunasta. Olisihan sinne voinut paikallekin kammeta
(siis itse tapahtumaan)
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... 944&page=3
Ite en paikalle viittinyt tunkea, kuuntelin sitten saundeja etäämpää ikkunasta. Olisihan sinne voinut paikallekin kammeta

SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Hienoa, että tällaisia tapahtumia viitsitään järjestää - itse en kuitenkaan viitsi toyotaa lähteä katsomaan, oli se sitten hiace tai F1:nen.
Hassuja juttuja tuollaiset vastustamiset/protestit - keneltäköhän se on pois, jos joku taho järjestää kansalle ilmaista viihdykettä - järjestetäänhän sitä vastakkaisiakin tapahtumia - viittaan tällä siihen jalankulkijoiden päivään, vain mikä autoton päivä se nyt ikinä olikaan.
Hassuja juttuja tuollaiset vastustamiset/protestit - keneltäköhän se on pois, jos joku taho järjestää kansalle ilmaista viihdykettä - järjestetäänhän sitä vastakkaisiakin tapahtumia - viittaan tällä siihen jalankulkijoiden päivään, vain mikä autoton päivä se nyt ikinä olikaan.
Saahan sitä demokratiassa mieltään osoittaa.Henkka #2283 kirjoitti:Olihan sitä tätäkin mielipidettä (uutisten mukaan 10 lopulta oli vänkäämässä):
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... 944&page=3
Tosin tällä kertaa voimasuhteet olivat 10 vastaan 50 000.

Sääli, että olosuhteet olivat mitä olivat. huono "rata" ja liikaa väkeä.
Tosin johonkin Alastaroon tai Motoparkiin ei ehkä saataisi noin paljon väkeä edes paikalle. Ahvenistolla ei puolestaan saa meluta.
Mihinkähän saataisiin rakennettua uusi Keimola?
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Lopullinen niitti taisi olla lähiseuduille muuttaneiden asukkaiden painostus. No onneksi saatiin kiitotie tilalle.
Keimolalla oli öljykriisin seurauksena mitä ihmeellisimpiä ongelmia. Haittaveroja tapahtumiin perusteltiin öljykriisillä ja että yleisö kuluttaa enemmän bensaa tullessaan moottoriurheilutapahtumaan, kuin kulkiessaan samoilla autoilla vaikkapa yleisurheilutapahtumaan:)
Ei ollut helppoa Kurt Lincolnilla ja muilla keimolaa pyörittäneillä.. Nykyisin ei taída suomessa olla oikein kunnon moottoriurheilupyhättöjä. Syynä varmaan nykyaikana on suomen talvi. AKK:n pääsihteeri oli jossakin sitä mieltä että talven vuoksi mahdolliselle moottoristadionille ei saa tarpeeksi käyttöä..
Keimolalla oli öljykriisin seurauksena mitä ihmeellisimpiä ongelmia. Haittaveroja tapahtumiin perusteltiin öljykriisillä ja että yleisö kuluttaa enemmän bensaa tullessaan moottoriurheilutapahtumaan, kuin kulkiessaan samoilla autoilla vaikkapa yleisurheilutapahtumaan:)
Ei ollut helppoa Kurt Lincolnilla ja muilla keimolaa pyörittäneillä.. Nykyisin ei taída suomessa olla oikein kunnon moottoriurheilupyhättöjä. Syynä varmaan nykyaikana on suomen talvi. AKK:n pääsihteeri oli jossakin sitä mieltä että talven vuoksi mahdolliselle moottoristadionille ei saa tarpeeksi käyttöä..