Terve.
Nyt pitäisi löytää kyseinen räjäytyskuva jostain. Olisiko tietoa missä olisi selvä räjäytyskuva tuon pääsylinterin sisällöistä??
Kohtuullinen kiire olisi...
Kiitos.
Pääsylinterin räjäytyskuva. vm 91"
Pääsylinterin räjäytyskuva. vm 91"
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... t90-98.jpg
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... Master.jpg
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 194#117194
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 761#219761
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... Master.jpg
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 194#117194
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 761#219761
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
jus kirjoitti:http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... t90-98.jpg
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... Master.jpg <-- Tuosta räjäytyskuva.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 761#219761
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Josko tuo 90:n kytkimen sylinterin kuva kelpaisi, tontun kytkimen korjaussarjan osat viittaavat siihen että sisuskalut on ihan samanlaiset. Työntöhaarukka nojaa mäntään ja männän toisessa päässä kumitiiviste ja metallirinkula. Olennaisin ero on, että jousi on ulkopuolella.Doomrider kirjoitti:Saab-9000-Clutch-Master.jpg <--Tuosta räjäytyskuva
http://www.hut.fi/u/jus/saab/90/131_3131_1.JPG
http://saabpics.com:3000/gallery2/v/Dou ... 1.jpg.html
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Kiitos. 8 tunnin purkamisen, kiroamisen, kasaamisen ja onnistuneen koeajon jälkeen alkaa jo hymyilyttämään.jus kirjoitti:Josko tuo 90:n kytkimen sylinterin kuva kelpaisi, tontun kytkimen korjaussarjan osat viittaavat siihen että sisuskalut on ihan samanlaiset. Työntöhaarukka nojaa mäntään ja männän toisessa päässä kumitiiviste ja metallirinkula. Olennaisin ero on, että jousi on ulkopuolella.Doomrider kirjoitti:Saab-9000-Clutch-Master.jpg <--Tuosta räjäytyskuva
http://www.hut.fi/u/jus/saab/90/131_3131_1.JPG
http://saabpics.com:3000/gallery2/v/Dou ... 1.jpg.html

Uudet tiivisteet on nyt laitettu tonnariin ja kytkin toimii nyt kuin uusi.

siinä kuskin jalkatilassa kokopäivän röhnönneenä voin sanoa että, alko jossaan vaiheessa tila loppua kesken kun en ole mikään pieni ihminen

Ilmauksessa meni ennätykselliset 20min itsetehdyillä laitteilla

Kiitos suuntaa antaneille kuville. Oli muuten vähän eroa kuluneilla ja uusilla tiivisteillä...
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
- Paikkakunta: State of Koria
kytkin remppa
No niin, tuli tehtyä pojan kanssa homma ja helposti
. Eli resepti on et jos oot tehtyt remppaa ennenkin niin tiiedät et anna pojan tehdä niin se oppii
. tekee hommiikunnolla kun ite opastaa siinä vieressä hyvien neuvojen kanssa
.
Niin et asiaakin, toi oli aika helppo juttu kun pääsi perille juonesta, et tonnari v91 sisältää v94 pääsylinterin
. Tosi asia Harakiristä tiiviste pussi ostettu nimenomaan v91 saatiin vanhan mallisen tiiviste sarja..mutta siitä kävi päätytiivisteulkoinen) ja sisälle kax huulitiivistettä.ylimääräiseksi jäi kumma kuminen klöntti ja ohut prikka?Eli kannattaa kurkata ennen tiivisteiden ostoo miten sylinteri on, sillä niitä v94 on alettu laittaa 7/v90>eteenpäin joihinkin malleihin aerot ym sellaset hienot biilit.
Sitten siitä kauheesta ilmauksesta
Eikun mummon fillarista sisäkumi vex ja poikki 20cm ventiilistä ja tukkoon, sit isohko kemmari mikä sopii j-nestesäiliön suun halkaisiaan, pitemmän kumin pää käännetään noin 1cm matkalta kaksinkerroin laitetaan jns suulle ja lemmari kiinni ps.nythän on kaikki jo vaihtaneet tiivisteet sekä putket ja pultit ovat kiinni että myös säiliö täytetty piripintaan. Eli jatketaan ilmausruuvviin laitetaan letku sekä 13mm lenkki letku pulloon vähän j-nestettä pohjalle, fillarin pumpulla painettasilleen et kumi paisuu ainakin 10cm halkaisialtaan sit13mm avaimesta valutellaan nesteit pulloon ja seurataan ettei jn-säiliöpääse min rajan alapuolelle pannaan ruuvi kiinni vähäx aikaa ja painetaan poljinta 2 kertaa (sillee kun hidastetussa filmissä)mennen tullen muistakaa. sitten nestettä sekä painetta lisää pari kertaa tää niin kytkin pelittää. Muistakaa ruuvvi oltava kiinni kun poljin tulee ylöspäin. Ja eikun ajelee




Niin et asiaakin, toi oli aika helppo juttu kun pääsi perille juonesta, et tonnari v91 sisältää v94 pääsylinterin

Sitten siitä kauheesta ilmauksesta




2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.