SC:n kattotelineet

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Recon
"Turbo"

SC:n kattotelineet

Viesti Kirjoittaja Recon »

Ilman kattokaiteita olevaan SC:en pitäis hankkia kattotelineet. Onko tietoa hinnoista ja löytyykö muita kuin Saabin omia?

Edellisestä SS:stä jääneet Saabin omat telineet eivät oikein istu. Taaimmainen jää aikalailla kallelleen.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Re: SC:n kattotelineet

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Recon kirjoitti:Ilman kattokaiteita olevaan SC:en pitäis hankkia kattotelineet. Onko tietoa hinnoista ja löytyykö muita kuin Saabin omia?
Mitens olisi Motonetista saatavat Mont Blanc -telineet, jotka on tarkoitettu 300 -sarjan Bemareille ja 9-3 SS:lle?

Niissä on aika hyvät säätömahdollsuudet ja kiinnitysruuvin voi lukita kannen taakse (hidastaa ainakin vähäsen kattotelineiden potentiaalista pöllijää).

TAAKKATELINEET SAAB 9-3 2003--
Carac-merkkinen teline jollei toisin mainittu! ReadyFit on valmiiksi koottu
9-3 SportSedan 03-- MontBlanc-ReadyFit. . . . . . . . . . . 46-0216 119.00

Edit: unohtui kertoa, että itse hommasin autoon tuollaiset kattotelineet. Niitä on käytetty ruhtinaallisen yhden kerran :wink: No ehkä niille tulee käyttöä tulevaisuudessa (esim. Trollhättanin keikka keväällä 2007?).
Viimeksi muokannut Turbo Sensonic, Ke Elo 16, 2006 09:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
MRe
"Aero"

Viesti Kirjoittaja MRe »

Mulla on Thulet (-06 SC). Osta sellaiset, niin tulevaisuudessa riittää pelkät jalkasarjat. Itsellä on mm. kattokaiteisiin menevät jalkasarjat hyllyssä odottamassa seuraavaa sellaisilla varustettua autoa.

Putkia mulla on jo kahta pituutta, kun Relluun ei riittänyt tuo lyhyempi pituus.

Ja Thuleja saa kaikista tarvikeliikkeistä hieman eri hintaan kun saappaan omia merkkiliikkeestä.

Niin, ja rumat nuo on kuin perkeleet, mutta eipähän tule ajeltua huvikseen telineet katolla. Olisin ottanut kattokaiteet, mutta kun auto oli esittelypeli. Jälkiasennettuna sanoivat kattokaiteiden kustantavan yli 1k€, joten kyllä tuota rumuuttakin kestää sillä hintaa. Ja eihän niitä itse näe ajaessa...
Recon
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Recon »

SC:n ja SS:n telineiden hinta Saabilla on näköjään sama 205€.
Vastaa Viestiin