Syyksi epäilen mm. laturin huonoja vaimenninkumeja, KOVA TÄRINÄ on väsyttänyt piuhanTYVET. Toi Virtapiuha olis voinu muuten panna koko kärryn palamaan, jos sattuu nojaamaan esim laturin runkoon!!!!
No sattu oleen valmis varapiuha

Syylarin puhaltimelta oli kaikki alaruuvit tiessään, vähän resoneerasi, oli vissiin sitä merkkiliikelaatua, koska ollu firma-auto, jossa huolto !!!.
Sitä kun nysväsin niin maadoituspiuhanippu jäi ns. käteen, oli ihan kypsä ( tai sitäkin oli raiskattu siellä merkkiliikkeessä).
Sen laturin vapautuneen kengän sit porasin auki ( tarkkana miehenä mitä sitä hyvää kenkää haaskaamaan, eiva-ainaskaan ei ollu "ompelulaatikossa" mulla niin isoo kenkää

Asiaan taas:
Positiivista:
VALOT KIRKASTUIVAT HUOMATTAVASTI, SUOSITTELEN TARKISTUSTA/ JÄNNITEMITTAUSTA KO. OSIN ( polttimon yli olis vissiin selkein) , JOS HIMMEÄT VAIVAAVAT ( TOSIN EN NY SIT TIIÄ KUMPI EDELLÄKERROTUISTA SEN TEKI , KOSKA TEIN NUO JUTUT IHAN PARIN PÄIVÄN VÄLEIN. MAADOITUSJUTTUA KUITENKIN EPÄILEN, KOSKA ONHAN SE LATAUSPIUHA OLLUT "EHJÄKIN"
Ei tarvinnu talvipakkasilla nöyrtyä sessioihin naapureiden nähden

Esimerkki "uusavuttomuuskulttuurista"
Autonasentaja kertoi , jotta uusiin mersuihin ei voi edes jarrupaloja vaihtaa kuin merkkiliikkeessä, koska jos oven avaa välillä pari kertaa niin tietsika lukitsee kaikki jutut. Ottaa ohjauksen oven avaamisesta ( ajon aloitus) ja jos ei oo palat ok, niin estää ajon. Tot silleen, arvatkaapa 2 kertaa, voiko tollasia himmeleitä huoltotakuun päätyttyä laitattaa muualla kuin merkkipuljussa, esim nuorgamista tai Netasta n. 300 km päässä , palathat on sileet jo ennenkuin pääseen himaan porokylään.